معرفی هوش مصنوعی DoNotPay

ربات وکیل هوش مصنوعی DoNotPay به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از بهترین گزینه‌های ممکن با مسائل حقوقی مواجه شوند.
هوش مصنوعی DoNotPay

هوش مصنوعی DoNotPay بدون محدودیت زمانی در خدمت مراجعین خود قرار دارد، در حالی که وکلای معمولی قادر به ارائه خدمات در تمام روزهای هفته و شبانه روز نیستند. این وکیل مصنوعی به مراجعین کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از بهترین گزینه‌های ممکن، به طور کارآمدبا موضوعات حقوقی خود روبرو شوند.

فعالیت‌های مرتبط با سامانه قضایی عمدتاً به دلیل پیچیدگی خود، به افرادی که توانایی در تفسیر و استناد به قوانین دارند، واگذار می‌شود. این افراد باید از مفاد قوانین آگاهی داشته باشند تا بتوانند از حقوق خود به درستی دفاع کنند. اگرچه بیشتر وکلا دارای اطلاعات کامل از قوانین هستند، اما سطح تخصص و توانمندی آنها متفاوت است و انتخاب وکیل هم غالباً هزینه‌های قابل توجهی را به همراه دارد.

با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ابزار DoNotPay می‌تواند به عنوان یک مشاور حقوقی، افراد را در مسائل حقوقی گوناگون راهنمایی کند. این فناوری قادر به انجام برخی از وظایف زمان‌بر مانند فرآیند درخواست تعویض پرواز یا خسارت از شرکت‌های هواپیمایی به طور کامل می‌باشد.

هوش مصنوعی Do Not Pay

ابزار هوش مصنوعی DoNotPay چیست؟

در وب‌سایت رسمی DoNotPay، این ابزار به عنوان نخستین ربات وکیل جهان معرفی شده است. DoNotPay یک پلتفرم آنلاین است که بر اساس فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین عمل می‌کند و مجموعه‌ای از خدمات حقوقی و قضایی را برای کاربرانش ارائه می‌دهد. این پلتفرم در سال 2015 توسط جوشوا برودر راه‌اندازی شد.

وکیل هوش مصنوعی DoNotPay ابتدا با هدف تسهیل فرآیند درخواست تجدید نظر برای کاهش یا حذف جریمه پارک غیرمجاز خودروها راه‌اندازی شد. اما در طول زمان، خدمات این پلتفرم گسترش یافته و شامل درخواست جبران تاخیر پروازها، بازگرداندن هزینه‌های لغو اشتراک در پلتفرم‌های مختلف، انجام فرآیندهای قضایی مرتبط با اختلافات مالک و مستاجر و موارد مشابه نیز شده است.

ابزار DoNotPay AI چگونه کار می‌کند؟

با توجه به تفاوت‌های قوانین کشورهای مختلف در جهان، وکیل هوش مصنوعی برای هر کشور نیاز به آموزش و تنظیمات متفاوتی دارد. در حال حاضر، ابزار DoNotPay خدمات خود را در کشورهای آمریکا و انگلیس ارائه می‌دهد.

استفاده از ابزار DoNotPay یک فرآیند نسبتاً ساده است. برای بهره‌برداری از خدمات این پلتفرم، ابتدا ایمیل و سپس اطلاعات کارت بانکی برای خرید اشتراک از کاربران درخواست می‌شود. هزینه اشتراک DoNotPay دو ماهه 36 دلار است و با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، به نظر ارزان نمی‌آید.

معرفی هوش مصنوعی DoNotPay

برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی DoNotPay کافیست خدمات مورد نظرتان را از فهرست طولانی سرویس‌های این پلتفرم انتخاب کنید. پس از این مرحله، هوش مصنوعی DoNotPay سوالات مرتبط با مشکلات کاربران را مطرح می‌کند تا بهترین راه‌حل‌ها را برای آن‌ها ارائه دهد.

بعد از پاسخگویی به سوالات، وکیل هوش مصنوعی دستورالعمل‌هایی را به طور مرحله به مرحله به کاربران ارائه می‌دهد. در مواردی مانند درخواست جبران تاخیر پرواز از شرکت هواپیمایی، تمامی مراحل از جمله تکمیل فرم و ارسال آن توسط این پلتفرم انجام می‌شود.

نحوه دسترسی به ابزار DoNotPay AI

امکان دسترسی به وکیل هوش مصنوعی از طریق وب‌سایت donotpay.com و نیز از طریق برنامه DoNotPay برای دستگاه‌های اندروید و آیفون وجود دارد. برای بهره‌برداری از خدمات گوناگون ابزار هوش مصنوعی DoNotPay کاربران می‌بایست اشتراک این پلتفرم را خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!