نسخه بتای کیف پول اندروید صرافی یونی سواپ منتشر شد

اخیرا صرافی یونی سواپ نسخه بتای کیف پول اندروید خود را منتشر کرده است.
نسخه بتای اندروید صرافی یونی سواپ

در یک اعلامیه جدید، صرافی یونی سواپ اعلام کرده که نسخه بتای کیف پول اندروید خود را در فروشگاه گوگل پلی منتشر کرده است. تا به این تاریخ، این برنامه تنها برای رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل iOS در دسترس بوده است.

با توجه به گزارش‌های کوین تلگراف و بر اساس داده‌های دیفای لاما، یونی سواپ به عنوان بزرگترین صرافی غیرمتمرکز جهان با حجم معاملات کل بسیار بزرگ شناخته می‌شود. این صرافی تا کنون بیش از 1.7 تریلیون دلار تراکنش رمزارزی را پردازش کرده است، و بیشترین بخش از این تراکنش‌ها در نسخه وب یونی سواپ انجام شده است.

از تاریخ 13 آوریل، یونی سواپ برنامه کیف پول خود برای سیستم عامل iOS منتشر کرده بود، اما تا به امروز انتشار نسخه اندروید این کیف پول موجود نبود. قبل از انتشار رسمی در فروشگاه اپل، تیم توسعه یونی سواپ به علت تأخیر در تأیید اپل از اضافه کردن این اپلیکیشن، انتقاداتی را مطرح کرده بود.

نسخه بتای اندروید صرافی یونی سواپ

نسخه اندروید کیف پول صرافی یونی سواپ

با توجه به اعلامیه اخیر از صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، کاربران نسخه اندروید کیف پول این صرافی می‌توانند به طور خودکار با توکن‌های موجود در شبکه‌های مختلف بدون نیاز به تغییر دستی شبکه، تعامل کنند. این کیف پول به طور خودکار نوع شبکه‌ای را که هر توکن در آن ایجاد شده است، تشخیص می‌دهد. در حال حاضر، یونی سواپ از شبکه‌هایی مانند پالیگان، آربیتروم، آپتیمیزم، بیس و BNB چین پشتیبانی می‌کند، اما در آینده، تعداد بیشتری از شبکه‌ها نیز اضافه خواهد شد.

این کیف پول از امکاناتی برای جلوگیری از حمله ساندویچی (sandwich attack) و فرانت رانینگ (front-running attack) در تراکنش‌های اتریوم استفاده می‌کند، با پردازش تراکنش‌ها از طریق یک استخر خصوصی. اما این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت تمایل، آن را غیرفعال کنند. علاوه بر این، این کیف پول قادر به شناسایی اکثر ارزهایی که دارای کارمزد داخلی هستند می‌باشد و برای آگاهی کاربران از این کارمزدها، آنها را در رابط کاربری نمایش می‌دهد.

نسخه بتای کیف پول اندروید صرافی یونی سواپ منتشر شد

در حال حاضر، کاربران می‌توانند علاقه‌مندانه در لیست انتظار برای این کیف پول ثبت نام کنند و از امکان تست نسخه بتای آن قبل از انتشار نهایی بهره‌مند شوند. همچنین، یونی سواپ اعلام کرده که در هفته‌های آینده قصد دارد کد منبع این اپلیکیشن را به عنوان بخشی از آپدیت امنیتی خود منتشر کند.

واضح است که یونی سواپ تنها صرافی غیرمتمرکزی نیست که کیف پول موبایل خود را ارائه داده است. در سال 2021، وان اینچ نیز کیف پولی برای سیستم‌عامل iOS معرفی کرد و نسخه اندروید آن در ماه اکتبر (مهر) به بازار عرضه شد. این توسعه‌ها نشان از رشد و توسعه جامعه رمزارز و فناوری‌های مرتبط با آن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!