ایرباد بی‌سیم شیائومی ردمی بادز 5

به تازگی شیائومی از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با نام ردمی بادز 5 رونمایی کرده است.
ایرباد شیائومی ردمی بادز 5

شیائومی به تازگی محصول جدیدی به نام “ردمی بادز 5” را معرفی کرده است. این ایربادهای بی‌سیم جدید با قیمتی کمتر از 30 دلار در بازار عرضه می‌شوند و از ویژگی‌های جذابی مانند کاهش نویز تا 46 دسی‌بل و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 برخوردارند.

همچنین، در رویداد معرفی خود، شیائومی به جمعیت محصولات خود افزوده و علاوه بر سری ردمی نوت 13، ایربادز دیگری به نام “Redmi Buds 5” نیز معرفی کرد. این ایربادها با قیمتی معادل 27 دلار به بازار عرضه می‌شوند و همچنان از قابلیت کاهش نویز تا 46 دسی‌بل و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 بهره می‌برند.

ایرباد شیائومی ردمی بادز 5

جزئیات ردمی بادز 5

نسل پنجم ایربادز Redmi نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء‌های چشم‌گیری را تجربه کرده و می‌توان گفت که برجسته‌ترین ویژگی‌های آن عبارتند از: کاهش نویز تا 46 دسی‌بل و ظرفیت باتری 40 ساعته. این ایربادها همچنین از فناوری بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کنند و از طراحی ارگونومیکی بهره می‌برند.

به علاوه، شیائومی در ردمی بادز 5 نسل جدید، در مقایسه با نسل قبلی، از طراحی بدون ساقه استفاده کرده و این ایربادها را در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است. ایربادهای شیائومی Redmi Buds 5 همچنان از توانایی حذف نویز تا 46 دسی‌بل بهره می‌برند و در این زمینه با محصولات پرچم‌دار رقابت می‌کنند.

ایرباد شیائومی ردمی بادز 5

این ایربادز از شیائومی دارای تکنولوژی حذف نویز هوش مصنوعی با دو میکروفون است تا تماس‌های واضح تری فراهم کند. این ایربادز جدید با نسخه بلوتوث 5.3 سازگار است و می‌توان آن‌ها را از طریق برنامه Earbuds شیائومی مدیریت نمود. شیائومی اعلام کرده است که Redmi Buds 5 دارای یک محفظه صوتی مستقل است و در درایو 12.4 میلی‌متری آن حدود 1.6 متر سیم‌پیچی کرده است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده توسط gsmarena، باید بگوییم که ایربادز Redmi Buds 5 توانایی شارژدهی 40 ساعته را در صورت استفاده ترکیبی دارند. تاکنون زمان شارژدهی دقیق با هر بار شارژ اعلام نشده است، اما به لطف فناوری شارژ سریع، تنها نیاز به 5 دقیقه قرار دادن ایربادز درون کیس است تا بتوانید به مدت 2 ساعت موسیقی گوش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!