تاریخ انتشار بازی Skull Island Rise of Kong

به تازگی تاریخ انتشار بازی Skull Island Rise of Kong توسط شرکت GameMill Entertainment اعلام شده است.
زمان انتشار بازی Skull Island Rise of Kong
شرکت GameMill Entertainment به تازگی تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی به نام Skull Island Rise of Kong منتشر کرده است، که در آن تاریخ انتشار بازی نیز اعلام شده است. این بازی قرار است در تاریخ 25 مهر (17 اکتبر) برای پلتفرم‌های مختلف از جمله ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر استیم) منتشر شود. این بازی اکشن ماجراجویی بر پایه فیلم مشهور King Kong به کارگردانی مریان کوپر ساخته شده است.

داستان بازی Skull Island Rise of Kong

داستان بازی Skull Island Rise of Kong به ماجراهای شخصیت Kong می‌پردازد، که به دنبال انتقام مرگ والدینش از یک موجود خطرناک به نام Gaw می‌باشد. در طول داستان، بازیکنان قادر به کاوش در محیط‌های متنوعی نظیر جنگل‌ها، غارها، باتلاق‌ها و کوه‌ها هستند و با تهدیدها و دشمنان مختلفی مواجه می‌شوند. Kong توانایی‌های خود را با استفاده از کمبوهای قدرتمند و غرش خاص خود به نمایش می‌گذارد. همچنین، در طول داستان 5 الی 6 ساعته بازی، توانایی‌ها و امکانات جدیدی نیز به بازیکنان ارائه می‌شود.
زمان انتشار بازی Skull Island Rise of Kong

قیمت بازی Skull Island Rise of Kong

قیمت معمولی بازی Skull Island Rise of Kong برابر با 39.99 دلار خواهد بود، اما طرفداران می‌توانند نسخه Colossal را با قیمت 49.99 دلار تهیه کنند که شامل محتویات اضافی از جمله حالت Boss Rush نیز می‌شود. شرکت GameMill Entertainment همچنین تریلری جدید از این بازی اکشن ماجراجویی منتشر کرده است که نمایشی جامع از ویژگی‌ها و اجزای مختلف بازی را به ما عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!