همکاری ایکس باکس جهت ساخت بازی های انحصاری

مایکروسافت با چندین شریک خارجی در حال همکاری برای ساخت بازی‌های انحصاری ایکس باکس است.
بازی های انحصای ایکس باکس

مایکروسافت در حال حاضر علاوه بر استودیوهای داخلی خود، با چندین شریک خارجی همکاری می‌کند تا بازی‌های انحصاری برای کنسول‌های Xbox خلق کند. لیست استودیوهای تحت عنوان “فرست-پارتی ایکس باکس” چشم‌گیر و تنوع بسیاری دارد. این استودیوها نه‌تنها به دلیل تعداد زیادشان مورد توجه هستند، بلکه بسیاری از آن‌ها تجربه‌ی بزرگی در صنعت بازی‌سازی دارند. علاوه بر این استودیوهای داخلی، Xbox با تعدادی از توسعه‌دهندگان خارجی و ترد-پارتی نیز همکاری می‌کند تا بازی‌های انحصاری خود را تحت پرچم “استودیوهای گیمینگ ایکس باکس” منتشر کند.

طبق گزارش Gamingbolt، کریستین کاکس، مدیر عملیات بازی‌های لایو در استودیوهای ایکس باکس، در یک مصاحبه اظهار کرده که تعداد زیادی پروژه در حال توسعه هستند و هر کدام از این پروژه‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. او افزوده که برای هر بازی، روش‌های خاصی را پیگیری می‌کنند.

بازی های انحصای ایکس باکس

بازی های انحصاری ایکس باکس

تاکنون، تعدادی از بازی‌های این استودیوها تایید یا معرفی شده‌اند. این بازی‌ها شامل “Contraband” از استودیو “آوالانچ”، “Microsoft Flight Simulator 2024” از استودیو “آسوبو”، “Ara: History Untold” از “اکسید گیمز” و “Towerborne” از استودیو “Stoic” هستند.

همچنین استودیو “پیپل کن فلای”، سازنده‌ی بازی‌های “Gears of War Judgment” و “Outriders”، در حال توسعه پروژه‌ای به نام “Maverick” هستند. هیدئو کوجیما و تیمش در استودیو “کوجیما پروداکشنز” نیز روی یک بازی انحصاری به نام “Overdose” کار می‌کنند که به نظر می‌رسد در سبک ترسناک خواهد بود. همچنین، پروژه‌ی فانتزی استودیو “IO Interactive” در سبک اکشن نقش‌آفرینی مولتی‌پلیر نیز یک بازی با همکاری استودیوهای گیمینگ ایکس باکس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!