ادای احترام Starfield به درگذشت طرفدار خود

بازی Starfield به عنوان ادای احترام به درگذشت یکی از طرفدار های این بازی از او در داخل نقشه بازی تقدیر کرده است.
ادای احترام Starfield

شرکت بتسدا در بازی Starfield به افتخار یکی از طرفداران خود که متاسفانه قبل از انتشار بازی درگذشته بود، ادای احترامی انجام داده است. یک کاربر به نام HunterWorld در انجمن Reddit با عنوان “استارفیلد” یک پست منتشر کرده و در آن یک یادداشت از جانب الکس هی را به اشتراک گذاشته است. متن یادداشت این گونه بود: “به تمامی دوستان و کاوشگران همراه، من همیشه با شما در استارفیلد هستم. همیشه شما را دوست دارم؛ الکس هی.”

این کاربر HunterWorld یکی از عاشقان بازی Starfield بود و متاسفانه در سال جاری به علت سرطان از دنیای ما رفت. او در زمانی که شرکت بتسدا در مارس اعلام کرد که بازی Starfield به سپتامبر تأخیر خورده است، ناامیدی خود را از این تأخیر در انجمن بازی Starfield در Reddit به اشتراک گذاشت و ابراز کرد که نمی‌تواند این بازی را تجربه کند.

ادای احترام Starfield

تاخیر در انتشار بازی Starfield

HunterWorld بسیار منتظر انتشار بازی در نوامبر گذشته بود، زیرا در ماه‌های قبل از درمان سرطان، قصد داشت با اشتیاق Starfield را بازی کند. او به شرکت بتسدا و دیگر طرفداران این بازی نیز خواستار این بودند که به عنوان ادای احترام به الکس هی، یکی از توسعه دهندگان بازی، اقداماتی انجام دهند. بتسدا در گذشته نیز به این نوع اقدامات پرداخته بود، مثلاً در بازی Fallout 4، با اضافه کردن یک شخصیت NPC به بازی، به احترام طرفداری که فوت کرده بود، ادای احترام کرده بود.

علاوه بر این مورد، شرکت بتسدا تصمیم گرفته است در بازی The Elder Scrolls 6 یک یادواره به منظور احترام به کولتون “کلت” مردیث، یکی از طرفداران مرحوم بازی Skyrim، ایجاد کند. همچنین، در این بازی نقش یک شخصیت غیرقابل بازی با اقتباس از شیرلی کاری، مادربزرگ اسکایریم، نیز قرار دارد.

استارفیلد در حال حاضر برای خریداران نسخه‌های ویژه بازی عرضه شده است و در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) این بازی برای عموم افراد قابل دسترسی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!