مانیتور ThinkVision 27 3D رونمایی شد

مانیتور ThinkVision 27 3D تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک به نمایش درمی‌آورد.
مانیتور سه بعدی ThinkVision 27 3D

مانیتور ThinkVision 27 3D رونمایی شد

در نمایشگاه IFA 2023، لنوو به تازگی مانیتوری جدید با نام ThinkVision 27 3D معرفی کرده است. این مانیتور ارائه تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک  امکان می‌پذیرد. ابعاد این مانیتور 27 اینچی و دارای رزولوشن 4K می‌باشد.

این مانیتور از سیستم ردیابی چشم بهره می‌برد و به کمک این فناوری، تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک به نمایش می‌گذارد. این مانیتور به عنوان اولین تولید لنوو شناخته می‌شود که نیاز به استفاده از عینک‌های ویژه برای تجربه تصاویر سه بعدی را از میان برده است.

مانیتور سه بعدی ThinkVision 27 3D

مشخصات مانیتور ThinkVision 27 3D لنوو

لنوو اظهار کرده است که مانیتور لنوو ThinkVision 27 3D دارای رزولوشن سه بعدی 1920×2160 پیکسل می‌باشد. این مانیتور به صورت منحصر به فرد تنها برای یک نفر در هر لحظه امکان تماشای محتوای سه بعدی را فراهم می‌کند. همچنین، برای تماشای محتوای سه بعدی، فاصله چشم کاربر از صفحه نمایش باید بین 23.6 تا 39.4 اینچ باشد.

بر اساس گزارش notebookcheck، مانیتور ThinkVision 27 3D از یک صفحه نمایش با تکنولوژی IPS و رزولوشن 4K بهره می‌برد. این صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی 60 هرتز و روشنایی حداکثر 310 نیت است. همچنین، نسبت کنتراست این صفحه نمایش 1000:1 است و پوشش 99 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را دارا می‌باشد.

مانیتور سه بعدی ThinkVision 27 3D

همانطور که  قابل مشاهده است، مانیتور جدید از لنوو به دو پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort 1.4، چهار درگاه USB-A 3.1، یک پورت USB-C با توان شارژ 15 وات، پورت اترنت RJ45، جک 3.5 میلی‌متری صدا و یک پورت USB-C با توان شارژ 100 وات تجهیز شده است.

برای بهره‌برداری بهینه از مانیتورهای سه بعدی لنوو، نیاز به یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 10 و سخت افزار مناسب دارید. این سخت افزار باید شامل پردازنده اینتل Core i5-7400 با سرعت 3 گیگاهرتز یا مشابه آن، کارت گرافیک GeForce GTX 1050 انویدیا و 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 باشد. این مشخصات سیستم به شما امکان می‌دهد تا تجربه بهتری از تماشای محتوای سه بعدی را بر روی مانیتورهای لنوو داشته باشید.

معرفی گجت اندروید باکس

اندروید باکس (Android Box) یک دستگاه سخت افزاری است که برای تبدیل تلویزیون های معمولی به تلویزیون های هوشمند استفاده می‌شود. این باکس دارای سیستم عامل اندروید است و امکاناتی مشابه یک تبلت یا یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!