افزایش قیمت پلی استیشن پلاس ترکیه

اشتراک های ماهانه پلی استیشن پلاس در کشور ترکیه افزایش قیمت 600 درصدی دریافت کرده اند.
اشتراک ماهانه پلی استیشن پلاس ترکیه

اخبار اخیر نشان می‌دهد که قیمت سرویس ماهانه پلی استیشن پلاس در ترکیه به شدت افزایش یافته است. کاربران ترکیه عصبانی هستند، زیرا شرکت سونی تصمیم به افزایش قیمت اشتراک ماهانه این سرویس در این کشور با یک افزایش بی‌سابقه حدود 600 درصدی گرفته است. قیمت اشتراک ماهانه پلی‌استیشن پلاس از 400 لیر ترکیه به یک مبلغ باورنکردنی به اندازه 2340 لیر تغییر کرده است.

در عین حال، جالب است که پس از اعلام افزایش قیمت، قیمت سهام شرکت سونی افزایش یافته است، که این امر نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به استراتژی سونی برای سرمایه‌گذاری بهتر در بازار گیمینگ است.

اشتراک ماهانه پلی استیشن پلاس ترکیه

افزایش قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس

این تصمیم به افزایش قیمت پلاس در سراسر جهان مرتبط بوده است و سونی قصد دارد با افزودن ویژگی‌ها و بازی‌های جدید ارزش سرویس را افزایش داده و تعداد مشترکان را افزایش دهد. با این حال، کاربرانی که قبلاً اشتراک پلی‌استیشن پلاس یا پلی‌استیشن ناو را با تخفیف داشتند، از تاثیرات این افزایش قیمت کمتر تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند، اما همگان از این تغییر نهادینه در قیمت ناراضی هستند.

سونی اعلام کرده است که با افزودن مزایای بیشتر به سرویس پلاس پس از گران‌تر شدن آن، به ارزش‌های اصلی سرویس پایبند خواهد ماند. این اقدام به نظر می‌رسد به منظور بهبود تجربه گیمرها و جلب مشتریان جدید انجام شده است. همچنین، به گزارش‌ها، شایعاتی درباره برگزاری یک کنفرانس State of Play نیز وجود دارد که اخیراً توسط جف گراب اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!