هوش مصنوعی بینگ چت در مرورگر های شخص ثالث گوشی و دسکتاپ

مایکروسافت قصد دارد هوش مصنوعی بینگ چت را در مرورگر هایی مانند کروم و سافاری گوشی و دسکتاپ بیاورد.
هوش مصنوعی بینگ چت

در تاریخ ژوئیه، مایکروسافت اعلام کرد که در حال آزمایش بینگ چت، که یک چت‌بات مبتنی بر GPT این شرکت است، در مرورگرهای شخص ثالث مانند کروم و سافاری برای کاربران منتخب است. امروز، مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرده است که بینگ چت به زودی در مرورگرهای شخص ثالث، از جمله در وب و دستگاه‌های تلفن همراه، در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت قصد دارد در زمینه هوش مصنوعی، نه تنها در پلتفرم‌های خود، بلکه در سایر پلتفرم‌هایی که بینگ چت در آن‌ها در دسترس است مانند اپلیکیشن موبایل بینگ و مرورگر وب مایکروسافت اج، رقابت کند. به علاوه، این چت‌بات هوش مصنوعی آن‌ها را در رقابت با ابزارهای داخلی سایر مرورگرها مانند ویژگی‌های جستجوی هوش مصنوعی مولد Google که در برنامه تلفن همراه Google و مرورگر کروم موجود است، قرار می‌دهد.

مایکروسافت در اعلامیه‌ای که به مناسبت شش ماهگی بینگ چت صادر کرده، توضیح داده است که “با ارائه ویژگی‌های مفید و خلاقانه‌تر مانند پاسخ‌های خلاصه و ایجاد تصویر، موتور جستجوی وب محبوب بینگ گامی جدید در مسیر خود برای دسترسی به طیف وسیع‌تری از کاربران برمی‌دارد.” به عنوان بخشی از جشن شش ماهگی بینگ، این ویژگی‌ها به موتور جستجو اضافه خواهند شد. مایکروسافت همچنین تأکید کرده است که به بهبود و رفع نیازهای تمامی کاربران در مرورگرهای مختلف ادامه خواهد داد.

هوش مصنوعی بینگ چت

هوش مصنوعی بینگ چت در مرورگر مایکروسافت اج

به‌طور رسمی، مایکروسافت تأیید کرده است که در حال آزمایش بینگ چت در مرورگرهای شخص ثالث مانند کروم و سافاری است، اما بهترین تجربه را می‌توان در مرورگر مایکروسافت اج به دست آورد.

در طول آزمایش‌ها کاربران دریافتند که Bing Chat به جای 30 پیام مورد پشتیبانی در Microsoft Edge، در کروم تنها از پنج پیام در هر مکالمه پشتیبانی می‌کند، همچنین تعداد کاراکترها به جای 3000 کاراکتر مورد پشتیبانی در مایکروسافت اج، به 2000 محدود شده است.

مایکروسافت امروز به این محدودیت‌ها اشاره کرده و بیان کرده است که با استفاده از مرورگر مایکروسافت اج، کاربران می‌توانند از مکالمات بیشتری با طول زمان بیشتر، تاریخچه چت گسترده‌تر و ویژگی‌های بیشتری که مستقیماً در این مرورگر وجود دارند، بهره‌برداری کنند.

هوش مصنوعی بینگ چت

ویژگی های جدید هوش مصنوعی بینگ چت

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت اشاره کرده است که چندین ویژگی جدید در Bing Chat به تازگی معرفی شده است، یکی از این ویژگی‌ها جستجوی بصری چندوجهی در چت بینگ است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از تصاویر و متن، جستجو کنند، مشابه ویژگی معرفی شده توسط گوگل در سال 2021. مدل Bing از فناوری OpenAI استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را در چت قرار دهند و سپس سوالات مرتبط را از چت‌بات بپرسند.

همچنین، مایکروسافت در مورد بینگ چت چندین نقطه عطف را فاش کرده است. از زمان راه‌اندازی این چت‌بات تاکنون، بیش از 1 میلیارد چت و بیش از 750 میلیون تصویر در آن ایجاد شده است و برای نه فصل متوالی، مورد توجه کاربران مرورگر Edge مایکروسافت بوده است.

تاریخ دقیقی برای پشتیبانی مرورگرهای شخص ثالث برای Bing Chat هنوز اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این ویژگی به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!