درخواست SEC برای دسترسی به نرم افزار های بایننس آمریکا

دادگاه درخواست SEC برای دسترسی به نرم‌افزارهای بایننس آمریکا را رد کرد.
درخواست دسترسی به نرم افزار های بایننس آمریکا

در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور)، دادگاه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست خود برای دسترسی فوری به نرم‌افزارها و زیرساخت‌های فناوری پلتفرم بایننس آمریکا (Binance.US) رد کرد. علاوه بر این، قاضی پرونده اعلام کرد که اکنون تمایلی به تایید اجازه بازرسی ندارد.

با اشاره به گزارش کوین تلگراف، در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت که شامل دو درخواست از سوی SEC بود. یکی از این درخواست‌ها تقاضای دقیق از بایننس آمریکا برای ارائه اطلاعات واقعی بود، در حالی که در درخواست دوم، مدیران آن به عنوان شاهدان مورد نیاز تعیین شده بودند و خواسته شده بود که شهادت بدهند.

در این جلسه، قاضی فاروقی (Faruqui) اعلام کرد که در حال حاضر تمایلی به صدور اجازه بازرسی ندارد. طبق گزارش جدیدترین اطلاعات از بلومبرگ، فاروقی اظهار داشت که SEC باید درخواستی دقیق‌تر ارائه دهد و با شاهدان بیشتری تبادل نظر کند.

درخواست دسترسی به نرم افزار های بایننس آمریکا

شکایت SEC از بایننس

همان‌طور که پیشتر اعلام کرده‌ایم، در تاریخ 5 ژوئن (15 خرداد)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) شکایتی علیه شعبه آمریکایی بایننس، شرکت “Binance Holdings Ltd” و چانگ پنگ ژائو را وارد کرد و از آن زمان تاکنون چندین بار ادعا کرده که نتوانسته اطلاعات موردنظر خود را از این صرافی به دست آورد. همچنین، در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور)، SEC بایننس آمریکا را به عدم همکاری در تحقیقات متهم کرد و تأکید کرد که شرکت “BAM Trading”، شریک آمریکایی بایننس در بخش معاملات آمریکا، تنها 220 سند را به این کمیسیون ارائه کرده است.

SEC اظهار داشت که بخش قابل توجهی از این اسناد شامل اسکرین‌شات و اسنادی هستند که بی‌معنی بوده و تاریخ یا امضای دقیقی ندارند. این آژانس تأکید کرد که BAM Trading از معرفی شاهدان ضروری خودداری کرده و فقط با حضور چهار نفر از شاهدانی که خود مناسب تشخیص داده، موافقت کرده است.

با این وجود، بایننس پیش‌تر اعلام کرده بود که درخواست‌های مکرر SEC در فرآیند حقوقی برای دسترسی به اطلاعات و شواهد متعدد “بیش از حد دردسرساز و پر زحمت” هستند. به طور کلی، تصمیم قاضی فاروکی به عنوان یک شکست جزئی برای SEC محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد یکی از نگرانی‌های اساسی SEC مربوط به نگهداری دارایی‌های مشتریان بایننس آمریکا باشد، به همین دلیل این آژانس ادعا کرده است که بایننس آمریکا باید با دقت بیشتری بررسی شود تا ارتباط احتمالی با شعبه بین‌المللی‌اش کشف شود.

طبق گزارش‌های وب‌سایت دبلاک، قاضی فاروکی از SEC و بایننس آمریکا خواسته است:

هر دو طرف باید آرامش را حفظ کرده و سعی کنند راهی برای حل و فصل این قضیه پیدا کنند، در حالی که گذشته را به فراموشی سپرند.

همچنین، گزارش‌های وب‌سایت بیت‌کوینیست نشان می‌دهد که حجم معاملات بایننس آمریکا در روزهای اخیر به میزان 5.09 میلیون دلار افزایش یافته و نسبت به حجم معاملاتی که در 17 سپتامبر 2022 (26 شهریور 1401) با مبلغ 230 میلیون دلار ثبت کرده بود، به شدت کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!