آپدیت و قابلیت های جدید Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 اخیرا آپدیتی منتشر کرده که امکان ساخت نقشه دلخواه را اضافه کرده است.
آپدیت Forza Horizon 5

استودیو پلی‌گراند گیمز اخیراً آپدیت عظیم جدید برای بازی Forza Horizon 5 از Horizon Creatives را معرفی کرده است. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت، ارتقاء بخش EventLab به نسخه 2.0 است، که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مراحل و مسابقات دلبخواه خود را ایجاد و به اشتراک بگذارند.

EventLab 2.0 ویژگی‌های جدید و جذابی دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند. این ارتقاء شامل مجموعه ابزارهای جدید، بهبودها و قابلیت‌هایی است که ساخت ایونت‌های بزرگ‌تر را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. با پشتیبانی از قابلیت انتخاب چندگانه، انتخاب موارد تازه راحت‌تر شده است. بازیکنان می‌توانند چند آیتم را جابه‌جا کنند، بچرخانند، و حتی مشابه‌سازی و حذف آن‌ها را انجام دهند. همچنین می‌توانند چند وسیله را به‌صورت “پیش‌ساخته” کنار هم ذخیره کرده و از آن‌ها در آینده استفاده کنند و با دیگران از طریق Creative Hub به اشتراک بگذارند.

آپدیت Forza Horizon 5

جزئیات EventLab 2.0 در Forza Horizon 5

یکی از مهم‌ترین افزودنی‌های جدید در EventLab 2.0، بخش EventLab Island است. این پلتفرم شخصی‌سازی‌پذیری با ابعاد 2 کیلومتر در 2 کیلومتر را در میانه اقیانوس ارائه می‌دهد و با نقشه اصلی بازی تفاوت دارد. این بخش به بازیکنان بودجه بیشتری اختصاص می‌دهد و امکان خلاقانه‌تری برای ویرایش جهان اصلی فراهم می‌کند. این بخش به وسیله‌ی یک لینک از نقشه اصلی قابل دسترسی است.

علاوه بر این قابلیت‌ها، به‌روزرسانی جدید بازی لوازم بیشتری برای مسابقات انتخابی، ایجاد بروشور برای ایونت‌ها، یک مرورگر رویداد بزرگ‌تر، تنظیمات آب‌وهوا و زمان روز، رینگ‌ها و قطعات بدنه ماشین و رفع باگ‌ها را نیز در بر دارد.

این آپدیت Forza Horizon 5: Horizon Creatives در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) به‌صورت رایگان برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و همچنین در سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قابل دسترسی خواهد بود. ارزش آفرادی که Forza Motorsport را تجربه کنند، در بازی Forza Horizon 5 شامل دریافت ماشین Chevrolet Corvette Z06 2024 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!