بازی GTA 5 امروز 10 ساله شد

امروز ده سال از زمان انتشار بازی معروف و محبوب GTA 5 گذشت.
10 سالگی بازی GTA 5

طرفداران GTA 5 با امید به معرفی GTA 6 در یکشنبه آینده، خود را برای ناامیدی تقریباً اجتناب‌ناپذیری که انتظارشان را می‌کشند آماده می‌کنند.

در یکشنبه، 17 سپتامبر (26 شهریور)، به نوعی 10 سال از اولین حضور GTA 5 در صحنه‌ی بازی‌ها می‌گذرد. شرکت Rockstar اوایل امروز اعلام کرد که در دهمین سالگرد این بازی، GTA Online سلاح‌ها و لباس‌های جدیدی را با مضمون GTA 5 به بازی اضافه خواهد کرد. اما تنها چیزی که طرفداران در واقعیت می‌خواهند، اعلامیه‌ای درباره GTA 6 است.

10 سالگی بازی GTA 5

به گزارش Gamesradar، در جشن 10 سالگی GTA 5 در GTA Online، با سه لباس جدید و منحصر به فرد که یادآور ظاهر کلاسیک شخصیت‌های Michael، Franklin و Trevor هستند، به همراه موارد دیگر جشن گرفته خواهد شد. یکی از توییت‌ها در اعلامیه مربوط به این جشن می‌گوید: “با معرفی GTA 6، ده سالگی را جشن بگیرید.” کاربر دیگری نیز در توییتر اضافه می‌کند: “لطفاً به ما بگویید که آیا روز یکشنبه یک تریلر از GTA 6 منتشر می‌شود یا خیر؟”

10 سالگی بازی GTA 5

انبوهی از مردم در حال افزایش امید خود به معرفی GTA 6 در پایان این هفته هستند. با این حال، برای کمک به تعدیل این انتظارات، باید بگویم که ما تقریباً حتماً شاهد رونمایی از GTA 6 در یکشنبه آینده نخواهیم بود. تنها زمانی که یک شرکت بزرگ مانند Rockstar در رویدادهای مهمی مانند E3 شرکت می‌کند، انتظار می‌رود اعلامیه‌های مهمی داشته باشیم، اما احتمالاً در یک یکشنبه عادی چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

با عرض پوزش از طرفداران GTA 6، باید بگویم که یکشنبه آینده احتمالاً روزی نخواهد بود که شما انتظار معرفی این بازی را داشته باشید. با این حال، به امید رونمایی زودتر از مارس 2025، اگر نقشه‌های مالی Rockstar صحیح باشند، سر خود را بالا بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!