معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A24

شرکت سامسونگ اخیرا از گوشی میان رده جدید گلکسی A24 رونمایی کرده است.
سامسونگ گلکسی A24

بعد از مدت‌ها انتشار شایعات، سامسونگ سرانجام گوشی گلکسی A24 را رونمایی کرده است. این گوشی، که در وب‌سایت رسمی سامسونگ ویتنام معرفی شده است، از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 2340×1080 پیکسل و روشنایی بیش از 1000 نیت بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی از نوع SuperAMOLED است و این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا تجربه تصاویر با کیفیت و روشن واضحی را برای کاربران فراهم کند.

همچنین، گلکسی A24 از تراشه‌ی مدیاتک هلیو G99 برای اجرای تسک‌ها و برنامه‌های مختلف استفاده می‌کند. این تراشه قادر به ارائه عملکرد قوی و پرسرعت در دستگاه است و باعث افزایش کارایی گوشی می‌شود.

سامسونگ گلکسی A24

جزئیات گوشی سامسونگ گلکسی A24

در قسمت پشتی گوشی گلکسی A24، ما با یک مجموعه دوربین سه‌گانه با طراحی مشابه سری S23 روبرو هستیم. دوربین اصلی این دستگاه از یک حسگر 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد و با لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. در اضافه به این دوربین اصلی، گوشی دارای یک لنز اولتراواید با حسگر 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز می‌باشد. همچنین، برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرار دارد.

وزن این گوشی بسیار سبک است و تنها 195 گرم می‌باشد. این دستگاه از تراشه هشت هسته‌ای Helio G99 از مدیاتک بهره می‌برد و با دارا بودن 6 یا 8 گیگابایت حافظه RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی، توان پردازشی مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

سامسونگ گلکسی A24

تامین انرژی برای گلکسی A24 از طریق یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌شود که همراه با شارژر سیمی 25 واتی عرضه می‌شود. این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما این انتخاب قابل درکی با توجه به قیمت مناسب زیر 200 دلار آن است. البته هنوز قیمت دقیق این گوشی مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!