صرافی کوینکس هک شد

اخیرا اطلاعتی درباره هک شدن صرافی کوینکس و برداشت وجه از این صرافی منتشر شده است.
هک شدن صرافی کوینکس

داده‌های آنچین نشان می‌دهد که تبادلات مشکوک و مهمی در کیف پول‌های صرافی کوینکس (CoinEx) انجام شده است. این تبادلات که توسط حساب توییتری CyversAlerts گزارش شده، تقریباً به مبلغ 27 میلیون دلار می‌رسند. انتقالات از سه کیف پول گرم مختلف در این صرافی انجام شده و این امر نگرانی‌هایی درباره وقوع حمله کامپیوتری (هک) به این صرافی ایجاد کرده است. تیم CyversAlerts اعلام کرده که تاکنون تلاش کرده‌اند تا با مسئولان این صرافی تماس بگیرند، اما موفق به برقراری ارتباط نشده‌اند.

در هشداری از سوی این تیم امنیت سایبری تأکید شده است که کیف پول‌های اتریوم در این صرافی خالی می‌شوند و سرمایه‌گذاران باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند:

“ما تعدادی تراکنش مشکوک شناسایی کرده‌ایم. کیف پول‌های گرم اتریوم در حال تخلیه هستند. تیم CoinEx فوراً باید تمام تراکنش‌های واریز و برداشت را متوقف کند.”

هک شدن صرافی کوینکس

خبر هک شدن کوینکس در توییتر

در یک توییت، به مقدار برداشت‌ها اشاره شده است که شامل 18.12 میلیون دلار اتریوم (ETH)، حدود 8.5 میلیون دلار ترون (TRON) و 291,000 دلار ماتیک (Matic) می‌شود.

باید توجه داشت که تبادلات بزرگ در صرافی‌ها نیاز به مجوزهای ویژه دارند. عدم ارائه بیانیه‌ای توسط کوینکس افزایش احتمال از دست رفتن کلیدهای خصوصی آن را نشان می‌دهد. به کاربران این صرافی توصیه می‌شود که به عنوان اقدامی احتیاطی، دارایی‌های خود را به یک کیف پول امن منتقل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!