فیلتر پشتیبانی از کنترلر در استیم

در آپدیت بعدی، استیم قابلیت فیلتر پشتیبانی از کنترلر را به برنامه خود اضافه خواهد کرد.
قابلیت فیلتر پشتیبانی از کنترلر در استیم

به تازگی، Valve، شرکت زیر مجموعه Steam، اعلام کرده که در آپدیت ماه اکتبر برای Steamworks، توسعه‌دهندگان بازی‌ها قادر خواهند بود تا توضیح دهند که آیا بازی‌شان از کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند یا خیر. این به‌روزرسانی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به صورت دقیق‌تری در توضیحات بازی‌هایشان درباره پشتیبانی از کنترلر‌های مختلف صحبت کنند.

در این به‌روزرسانی، توسعه‌دهندگان می‌توانند از سه گزینه استفاده کنند: “پشتیبانی کامل از کنترلر”، “پشتیبانی جزئی از کنترلر”، و یک گزینه ویژه که مخصوص افرادی است که از طرح‌های خاصی از کنترلر استفاده می‌کنند.

قابلیت فیلتر پشتیبانی از کنترلر در استیم

قابلیت فیلتر پشتیبانی از کنترلر بازی ها در استیم

واضح است که Steam به طور خودکار پشتیبانی از کنترلر DualSense را به عنوان پشتیبانی از کنترلر Xbox نمی‌شناسد، بنابراین توسعه‌دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که بازی‌شان از کنترلر پلی‌استیشن پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش GamingBolt، این به‌روزرسانی به بیش از 87 میلیون بازیکن که از کنترلر‌ها برای بازی کردن استفاده می‌کنند، کمک خواهد کرد تا تجربه‌ی بازی آن‌ها بهبود یابد.

در پایان، Valve اعلام کرده که اگر توسعه‌دهندگان به سفارشی‌سازی ورودی‌ها برای کنترلر پلی‌استیشن نیاز دارند، یک API ساده‌سازی شده برای آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت تا پشتیبانی از این کنترلرها را آسان‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!