طعم جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی

شرکت کوکاکولا یک طعم جدید را معرفی کرده که با کمک هوش مصنوعی طراحی و ساخته شده است.
طعم جدید کوکاکولا هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به یکی از مهم‌ترین مباحث دنیای علوم کامپیوتر تبدیل شده و امروزه در اقلیم مختلفی از فرایندها نقش آفرینی می‌کند. اخیرا، شرکت کوکاکولا نیز تصمیم به ایجاد و عرضه یک طعم جدید و محدود با استفاده از فناوری هوش مصنوعی گرفته است. این شرکت که به طور دوره‌ای طعم‌های جدیدی را معرفی می‌کند، این هفته یک تولید محدود جدید را معرفی کرده که با بهره‌گیری از توانایی‌های هوش مصنوعی طراحی و ایجاد شده است.

به گزارش Pcmag، این محصول جدید با نام Coca-Cola Y3000 بدون قند معرفی شده است و هدف آن نمایش طعم نوشابه‌های کوکاکولا در سال 3000 میلادی می‌باشد. کوکاکولا از فناوری هوش مصنوعی بهره‌برداری کرده تا تصور کاملی از احساسات، رنگ‌ها، طعم‌ها و آرزوهای مردم در آینده را به دست آورده و از آن برای ایجاد این طعم نو ویژه استفاده کرده است.

طعم جدید کوکاکولا هوش مصنوعی

علاوه بر این، هوش مصنوعی مورد استفاده توسط کوکاکولا به دیدگاه کاربران در خصوص آینده و تغییر در طعم‌های متنوع پیش رفته تا در نهایت به یک طعم جدید و جذاب دست یابد.

Oana Vlad، مدیر ارشد استراتژی جهانی شرکت کوکاکولا، درباره این محصول نوآورانه و فرآیند توسعه آن توضیحاتی ارائه کرده است:

“ما امیدواریم که در سال 3000 نیز کوکاکولا همچنان با طراوت و بازوی پرزوری برای مصرف‌کنندگان باشد. به همین دلیل، ما تصمیم به چالش انداختن خودمان گرفتیم و مفهوم طعم کوکاکولا در آینده را مورد بررسی و آزمایش قرار دادیم.”

طعم جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی

قوطی و طعم جدید کوکاکولا با کمک هوش مصنوعی ساخته شد

برای ایجاد هویت بصری و طراحی‌های روی قوطی این طعم جدید نیز از هوش مصنوعی بهره گرفته شده است. در نهایت، هوش مصنوعی یک طرح ایجاد کرده که به تصویر می‌کشد که مایع داخل قوطی در حالتی است که شکل‌گیری و تکامل را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، فرم و تغییرات رنگ نمایش داده شده نیز ارتباطی مثبت با آینده را تأکید می‌کنند.

این نوشیدنی جدید از کوکاکولا، بدون هیچ افزودنی و قندی، تولید شده و قرار است به صورت محدود در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا، چین، بخش‌هایی از اروپا و آفریقا به بازار عرضه شود. همچنین، کوکاکولا تصمیم به مجدداً ارائه یک نسخه از طعم اصلی نوشیدنی‌های خود که در سال ۱۸۸۶ در ایالات متحده معرفی شد، گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!