بازگشت جاده Suzuka به Forza Motorsoprt

بر اساس تریلر رسمی منتشر شده، مسیر قدیمی Suzuka به Forza Motorsoprt بازگشته است.
مسیر Suzuka در Forza Motorsport

همچنان که به نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Forza Motorsport پیش می‌رویم، استودیو Turn 10 تلاش دارد تا تجربه‌ی جدیدی را به عشاق بازی‌های شبیه‌سازی مسابقه ارائه دهد. این استودیو اقدام به معرفی مسیرهای مسابقه متنوعتری کرده است، از جمله پیست‌های کاملاً جدید مانند Grand Oak Raceway تا مسیرهایی با گذشته‌ی خاطره‌انگیز مانند Road America و Maple Valley Raceway. در آخرین اخبار مربوط به این بازی، استودیو Turn 10 با انتشار تریلری، بازگشت یکی از مسیرهای محبوب خود را به نام Suzuka به بازی Forza Motorsport تایید کرده است.

این مسیر مسابقه ژاپنی با نام Suzuka، که دارای طول 5.81 کیلومتر و شامل 19 پیچ است، با بهبودهای بصری به بازی اضافه خواهد شد. این مسیر در نسخه‌های دوم، سوم، چهارم و هفتم بازی Forza Motorsoprt نیز حضور داشته است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

بازگشت جاده Suzuka به Forza Motorsoprt
استودیو Turn 10 تمام تلاش خود را می‌کند تا تجربه‌ی بهتری را در Forza Motorsport جلوه دهد و با بازگشت مسیر Suzuka، این تلاش‌ها را ادامه می‌دهد. ترکیبی از تجربه‌های جدید و عناصر خاطره‌انگیز، انتظارات طرفداران را برای این بازی افزایش می‌دهد.بازی Forza Motorsport برای عرضه در تاریخ 18 مهر 1402 (10 اکتبر 2023) بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. در همان روز عرضه، بازی برای کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قابل دسترس خواهد بود. این بازی همچنین در رویداد گیمزکام 2023 حضور دارد، اما در این رویداد فقط نمایش‌دهنده خواهد بود و تجربه‌پذیری در آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!