نسخه دمو بازی Ghostrunner 2 منتشر شد

به تازگی نسخه دمو از بازی Ghostrunner 2 برای پلتفرم های نسل 9 منتشر شده است.
نسخه دمو بازی Ghostrunner 2

نسخه دمو Ghostrunner 2، به بازیکنان فرصتی می‌دهد تا قبل از انتشار نسخه کامل، این بازی اکشن ماجراجویی پرهیجان را تجربه کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، نسخه دمو رایگان بازی Ghostrunner 2 از استودیو One More Level، برای بازیکنان ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر (در بستر استیم، اپیک گیمز استور و GOG) در دسترس قرار گرفته است. شرکت 505 گیمز همچنین تریلر جدیدی از این بازی اکشن ماجراجویی هیجان‌انگیز منتشر کرده که در آن، جک، قهرمان بازی، با تهدیدهای مختلف مواجه می‌شود.

نسخه دمو بازی Ghostrunner 2

داستان بازی Ghostrunner 2

در داستان Ghostrunner 2، یک سال پس از وقایع نسخه اول، گیمرها به خارج از برج دارما منتقل می‌شوند تا با یک فرقه جدید مبارزه کنند. گیم‌پلی این بازی بر اساس حرکات سریع و کشت‌وکشتار فوری تمرکز دارد و جک توانایی‌های جدیدی دارد که او را در مقابله با دشمنان تقویت می‌کند. همچنین، مکانیک‌های جدیدی به بازی افزوده شده تا به گیمرها راه‌های متنوعی برای مبارزه ارائه دهد.

در بازی Ghostrunner 2، تغییرات چشمگیری از جمله روش‌های متعدد برای تجربه بازی، باس فایت‌های بسیار جذاب، سیستم پیشرفت اصلاح‌شده و دشمنان جدید اعمال شده است. بازی دارای جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دیگر گیمرهای جهان به رقابت بپردازند. تاریخ انتشار Ghostrunner 2 برای عموم در تاریخ 4 آبان (26 اکتبر) است، اما خریداران نسخه بروتال قادرند دو روز زودتر به بازی دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!