داده‌های اینترنت در اختیار ChatGPT قرار گرفت!

اکنون طبق اعلام OpenAI هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند وب‌گردی نیز انجام دهد.
وب گردی ChatGPT

به عنوان یک چت‌بات، ChatGPT تا تغییرات جدیدی که به آن اعمال شد، دسترسی تنها به داده‌هایی داشت که تا سال 1400 (معادل سپتامبر 2021) ثبت شده بودند. با این تغییرات، اکنون قادر به جست‌وجو در اینترنت نیز هسته تا بتواند به سوالات کاربران با دقت بیشتری پاسخ دهد.

نسخه های جدید ChatGPT

شرکت OpenAI در یک بیانیه اعلام کرده است که ChatGPT به نسخه‌های Plus و Enterprise محدود شده است. این نسخه‌ها به‌صورت اشتراکی ارائه می‌شوند و اگر شما از نسخه رایگان ChatGPT استفاده می‌کنید، تغییرات اعمال شده به شما اثر نخواهد گذاشت. اما اگر کاربر نسخه‌های اشتراکی هستید، می‌توانید از گزینه‌ی “Browse with Bing” برای جست‌وجو در وب استفاده کنید.

وب گردی ChatGPT

به علاوه، OpenAI اعلام کرده است که ChatGPT اکنون قادر به انجام مکالمات صوتی با کاربران و تفسیر محتوای تصاویر نیز است. این تغییرات به توسعه‌ی ChatGPT کمک کرده‌اند و پشتیبانی مالی از طرف مایکروسافت نیز از آن بهره‌مند شده است. مایکروسافت از فناوری ChatGPT در خدمات خود نیز استفاده می‌کند.

در مورد فروش سهام OpenAI، منابع آگاه اعلام کرده‌اند که شرکت OpenAI در حال تلاش برای فروش بخشی از سهامش به شرکت‌ها و مؤسسات سرمایه‌گذاری است. قیمت سهام OpenAI در حال حاضر بسیار بیشتر از آنچه که چند ماه پیش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!