رونمایی مجدد از Vampire The Masquerade – Bloodlines 2

اخیراً شرکت پارادوکس اینتراکتیو از بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2 مجددا رونمایی کرده است.
بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2
بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2 به مدت طولانی در دوران توسعه قرار داشته و تاکنون مسائل مختلفی را تجربه کرده است. اخیراً شرکت پارادوکس اینتراکتیو، ناشر این بازی، با انتشار یک تریلر جدید مجدداً بازی را معرفی کرده و تاریخ انتشار جدید آن را به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات اعلام شده، استودیو Chinese Room در بریتون بریتانیا به توسعه بازی اختصاص یافته است.

جزئیات بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2

به گفته پارادوکس اینتراکتیو، گیم‌پلی بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2 در ژانویه 2024 نمایش داده خواهد شد و در پاییز همان سال به بازار عرضه خواهد شد. کارگردان بازی در استودیو Chinese Room اظهار داشته که این بازی بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ای است که تا به حال به آن پرداخته‌اند و از تجربه بیش از 15 ساله‌شان در ساخت بازی‌های برنده جوایز بهره خواهند برد تا بازی‌ای ساخته شود که به ارث میراث محبوبیت بازی‌های قبلی خود دست نزند و تجربه جذابی برای بازیکنان ایجاد کند.
بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines 2

همچنین معاون World of Darkness در پارادوکس اینتراکتیو تأکید دارد که استودیو Chinese Room از منبع اصلی مجموعه Vampire: The Masquerade علاقه زیادی دارد و این انگیزه آن‌ها را به همکاران ایده‌آلی برای ایجاد داستان‌های جذاب در دنیای این مجموعه تبدیل کرده است.

نکته مهم دیگری که اعلام شده، تغییراتی که در تیم توسعه انجام شده است؛ به عبارت دیگر، تغییر تیم توسعه بازی. این تغییرات با توجه به چالش‌ها و تأخیرهایی که در دوره توسعه این بازی رخ داده بود، به منظور بهبود کیفیت نهایی بازی انجام شده است.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پاییز سال 2024 برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 5، و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

معرفی گجت اندروید باکس

اندروید باکس (Android Box) یک دستگاه سخت افزاری است که برای تبدیل تلویزیون های معمولی به تلویزیون های هوشمند استفاده می‌شود. این باکس دارای سیستم عامل اندروید است و امکاناتی مشابه یک تبلت یا یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!