آپدیت بازی State of Decay 2

تیم آندد لبز تا چند روز دیگر، به‌روزرسانی بزرگی برای بازی State of Decay 2 عرضه خواهد کرد.
انتشار آپدیت بازی State of Decay 2

تیم Anded Labs به زودی یک بروزرسانی اساسی برای بازی State of Decay 2 منتشر خواهد کرد.

حدود پنج سال و نیم پیش، استودیو Undead Labs بازی State of Decay 2 را منتشر کرد تا به بازیکنان تجربه‌ای ماجراجویی در دنیای زامبی‌ها ارائه دهد. در این بازی، بازیکنان علاوه بر تلاش برای بقا، می‌توانستند پایگاه خود را بسازند و جامعه‌ای از بازماندگان را جمع‌آوری کنند. حالا به نظر می‌آید که تیم توسعه‌دهنده هنوز هم قصد پشتیبانی از بازی را دارد و آماده‌سازی بروزرسانی بزرگ دیگری را برای آن انجام داده است.

انتشار آپدیت بازی State of Decay 2

تاریخ انتشار آپدیت State of Decay 2

به تاریخ 27 شهریور (18 سپتامبر) امسال، بروزرسانی Curveball به صورت رسمی برای بازی State of Decay 2 منتشر خواهد شد. این بروزرسانی که از ماه ژوئیه تحت آزمایش و بررسی بوده، در هفته آینده به صورت جهانی عرضه می‌شود و تجربه بازی را با تغییرات و گسترش‌هایی جدید تر و خطرناک‌تر از قبل ارتقا خواهد داد. همانطور که در پست وبلاگ Undead Labs در ماه ژوئیه اعلام شده است، به‌روزرسانی Curveball جهان پس‌آخرالزمانی State of Decay 2 را زنده‌تر و پرهیج‌تر از پیش می‌کند.

در بروزرسانی Curveball بازیکنان با انواع رویدادهای تصادفی متنوعی روبه رو خواهند شد که بعضی از آن‌ها چالش‌برانگیز خواهند بود. هر رویداد تصادفی می‌تواند پاداش‌های ارزشمندی را به همراه داشته باشد، اگر بازیکنان به چالش آن‌ها بپردازند. با این حال، قبل از مواجهه با هر چالش، اطلاعاتی در مورد میزان دشواری آن در اختیار بازیکنان قرار نخواهد گرفت. رویدادها به سه دسته اصلی، فرعی و تکراری تقسیم می‌شوند و هر یک از آن‌ها می‌توانند تغییرات مختلفی در شرایط بازیکنان، پایگاه، افراد داخل پایگاه و رفتار زامبی‌ها ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!