آغاز واریز و برداشت 11 ارز دیجیتال در صرافی کوینکس

صرافی کوینکس واریز و برداشت 11 ارز دیجیتال را بوزدی آغاز می‌کند.
واریز و برداشت 11 ارز دیجیتال در صرافی کوینکس

صرافی کوینکس (CoinEx) پس از تجربه یک حمله سایبری به مبلغ 70میلیون دلار، سیستم کیف پول خود را بازسازی کرده و از فردا قصد دارد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال منتخب را با استفاده از سیستم جدید کیف پول ارائه دهد. بر طبق اطلاعیه‌ای که توسط این صرافی منتشر شده، 11 ارز دیجیتال مختلف با افتتاح سیستم جدید کیف پول فعال شده‌اند.

با استناد به گزارش کوین تلگراف، پس از معرفی مسائل امنیتی که منجر به حمله سایبری و به خطر افتادن کلیدهای خصوصی کیف پول‌ها شد، صرافی ارز دیجیتال کوینکس قصد دارد بیش از یک هفته پس از واقعه هک، واریز و برداشت رمز ارزها را برای مشتریان خود فعال کند.

این صرافی اکنون اولویت خود را در تدارک و اجرای یک سیستم کیف پول جدید قرار داده تا فعالیت‌های مرتبط با 211 شبکه بلاکچین و 737 توکنی که قبل از واقعه هک ارائه می‌داد، را تسهیل کند.

واریز و برداشت 11 ارز دیجیتال در صرافی کوینکس

اضافه شدن 11 ارز دیجیتال جدید به کوینکس

آخرین اعلامیه از این صرافی نشان می‌دهد که خدمات واریز و برداشت برای ارزهای دیجیتالی از جمله BTC، ETH، USDT، USDC، و چند توکن دیگر از تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) دوباره در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. توکن‌های مورد اشاره در جدول زیر آمده‌اند.

صرافی کوینکس به تازگی آدرس‌های واریز برای توکن‌های مذکور را به‌روز کرده و آدرس‌های واریز جدیدی برای مشتریان ایجاد کرده است. این صرافی از مشتریان خود خواسته که واریزهای خود را به آدرس‌های جدید انجام دهند و از آدرس‌های قدیمی استفاده نکنند، تا از از دست رفتن دارایی‌ها جلوگیری شود. همچنین، کوینکس به مشتریان هشدار داده که در مورد تعداد زیادی برداشت معلق در زمانی که فعالیت‌های خود را دوباره آغاز می‌کند، مراقب باشند:

“ما تضمین می‌کنیم که سیستم جدید کیف پول به ثبات رسیده و به تدریج خدمات واریز و برداشت را برای تعداد بیشتری از دارایی‌ها ارائه خواهیم داد.”

صرافی اعلام کرده است که تمام دارایی‌ها به نسبت 100% ذخیره شده‌اند تا از کاربران در برابر هر گونه تهدید امنیتی ممکن محافظت شود. در اطلاعیه‌های پس از واقعه هک، کوینکس تصریح کرده که دارایی‌های کاربران تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند و تعهد داده که هرگونه ضرر مالی احتمالی کاربران را جبران خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!