کنسول میان نسلی ایکس باکس لو رفت

اخیرا اطلاعاتی درباره کنسول میان نسلی ایکس باکس سری ایکس رفرش لو رفته است.
ایکس باکس سری ایکس رفرش

شایعات بسیاری در مورد کنسول پلی‌استیشن 5 پرو وجود دارد و اکنون به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز در حال کار بر روی یک کنسول میان نسلی جدید با نام رمز “بروکلین” است. در نسل قبلی، سونی و مایکروسافت با عرضه پلی‌استیشن 4 پرو و Xbox One X به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند و این استراتژی برای نسل نهم نیز ادامه دارد. اسنادی که از دادگاه FTC به سر رسیده‌اند، به وجود کنسول میان نسلی جدید ایکس باکس اشاره دارند. این کنسول قرار نیست قدرتمندتر از ایکس‌باکس سری ایکس فعلی باشد، اما با ویژگی‌های نوآورانه ایکس‌باکس تا به پیش خواهد رفت.

ایکس باکس سری ایکس رفرش

کنسول ایکس باکس سری ایکس رفرش

به گزارش IGN، کنسول ایکس باکس سری ایکس با نام رمز “بروکلین” در حال ساخت است و همگی دیجیتال با ظرفیت دو ترابایتی خواهد بود. توانایی سخت‌افزاری این کنسول مشابه ایکس‌باکس سری ایکس فعلی خواهد بود. همچنین مایکروسافت در حال کار بر روی یک نسخه جدید از کنترلر Xbox با هپتیک فیدبک و جیروسکوپ (Gyro) است که ویژگی‌های جدیدی دارد. مهمترین نکته این است که قیمت کنسول “بروکلین” نیز مشابه ایکس‌باکس سری ایکس فعلی و در حدود 500 دلار خواهد بود.

ایکس باکس سری ایکس رفرش

این کنسول ایکس باکس “بروکلین” دارای وای‌فای با سرعت بالاتری است تا تاخیر در زمان بازی‌های آنلاین را کاهش دهد. همچنین نسخه میان نسلی از ایکس‌باکس سری اس با نام رمز “Ellewood” نیز در حال ساخت است که دارای حافظه‌ای با ظرفیت 512 گیگابایت خواهد بود. کنترلر جدید ایکس‌باکس نیز با ویژگی‌های پیشرفته‌تری طراحی شده است، از جمله کاهش صدای دکمه‌ها، تا به رقابت با دوال‌سنس کنترلر پلی‌استیشن 5 بپردازد.

مایکروسافت قصد دارد محصولات جدید خود را در اکتبر 2024 (پاییز سال آینده) به بازار عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!