معرفی کنسول گیمینگ Ayaneo Pocket S

شرکت Ayaneo که در حوزه کنسول های بازی فعالیت دارد اخیرا از کنسول گیمینگ جدیدی به نام Ayaneo Pocket S رونمایی کرده است.
کنسول بازی Ayaneo Pocket S

شرکت Ayaneo که در زمینه تولید کنسول‌های گیمینگ دستی فعالیت گسترده‌ای دارد، این هفته محصول جدیدی به نام Ayaneo Pocket S را معرفی نموده است. این محصول که به عنوان یک کنسول پرچمدار مبتنی بر سیستم عامل اندروید شناخته می‌شود، با استفاده از تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon G3x Gen2 بهبود یافته است. این بهبودها به منظور ارتقاء عملکرد و توانایی در اجرای بازی‌ها انجام شده است.

بیش از یکسال از ارائه و عرضه کنسول Steam Deck گذشته است و این محصول به دلیل قیمت مناسب و پشتیبانی برتر، همچنان یکی از بهترین کنسول‌های گیمینگ دستی موجود در بازار تلقی می‌شود. این عرضه باعث شد که شرکت‌های بزرگ مانند لاجیتک، ریزر و ایسوس نیز تلاش کنند تا کنسول‌های گیمینگ دستی قدرتمندی را به بازار عرضه کنند. در این میان همچنین شرکت Ayaneo این هفته با  معرفی محصول جدیدی به نام Pocket S اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال این کنسول گیمینگ پرچمدار خود را به بازار عرضه نماید.

کنسول بازی Ayaneo Pocket S

مشخصات کنسول بازی Ayaneo Pocket S

طبق گزارش Xda-developers، در حاشیه رویداد Gamescom 2023 شرکت Ayaneo هفته پیش از کنسول گیمینگ Ayaneo Pocket S رونمایی نمود. طبق اعلام این شرکت، این کنسول از تراشه‌های نوین اسنپدراگون شرکت کوالکام بهره می‌برد و منتظریم که در ماه دسامبر امسال، این محصول به بازارهای جهانی عرضه شود. تراشه Snapdragon G3x Gen2 به عنوان پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین تراشه از سری اسنپدراگون توصیف می‌شود، که بدون شک یکی از ویژگی‌های مهم این کنسول گیمینگ محسوب می‌شود.

متاسفانه شرکت Ayaneo تاکنون اطلاعات جامعی را درباره ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت این کنسول گیمینگ منتشر نکرده است و اکنون تنها اطلاعات مرتبط با مدل تراشه و تصاویری از آن را ارائه داده است. به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتر درباره این محصول در روزهای آتی منتشر خواهند شد.

کنسول بازی Ayaneo Pocket S

شرکت سازنده اعلام کرده است که در طراحی کنسول Ayanoe Pocket S از یک رویکرد تازه استفاده کرده و وزن و ضخامت آن را به حداقل رسانده است. همچنین از یک سیستم نوآورانه خنک‌کننده استفاده شده که باعث بهره‌برداری بهینه از تراشه Snapdragon G3x Gen2 با بالاترین عملکرد می‌شود. کنسول Ayanoe Pocket S دارای دسته‌های کنترلی فراوانی است که به کاربران در اجرای انواع بازی‌ها کمک می‌کند. در مراسم معرفی تراشه‌های جدید، کوالکام اظهار داشته که این تراشه‌ها قادر به اجرای بلندمدت بازی‌ها با عملکرد بهتری هستند.

تصاویر منتشر شده تایید می‌کنند که کنترلر آنالوگ، دکمه‌های D-pad و کلیدهای کنترلی بر روی لبه این کنسول حضور دارند. همچنین در بخش دیگری از این تصاویر، پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری این کنسول قابل مشاهده است. استفاده از کنسول Ayaneo Pocket S برای کاربرانی که قصد دارند از سرویس‌های گیمینگ ابری و همچنین سرویس Steam Link استفاده کنند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!