مشخصات افشا شده کنسول گیمینگ AYN Odin 2

اخیرا تصاویر و اطلاعاتی درباره کنسول گیمینگ AYN Odin 2 افشا شده است.
کنسول گیمینگ AYN Odin 2

اخیراً، جزئیاتی از کنسول بازی AYN Odin 2 منتشر شده است. این نسل جدید از کنسول دستی Odin از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد و با ظرفیت حافظه RAM حداکثر 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. نمایشگر 6 اینچی IPS نیز در این کنسول استفاده شده است.

نسل پیشین کنسول گیمینگ Odin از تراشه اسنپدراگون 845 بهره می‌برد، اما در AYN Odin 2، این کنسول با بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، ارتقا قابل توجهی دست یافته است.

کنسول گیمینگ AYN Odin 2

مشخصات کنسول گیمینگ دستی AYN Odin 2

بر اساس گزارش gizmochina، کنسول بازی AYN Odin 2 با یک نمایشگر 6 اینچی IPS به وضوح 1080p تجهیز شده است که برای تجربه بهتر از بازی‌ها بسیار مناسب است. این کنسول همچنین از پورت‌های Micro HDMI و USB 3.1 Type-C بر روی بدنه خود بهره می‌برد، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا Odin 2 را به نمایشگرهای جانبی متصل کنند.

کنسول دستی AYN Odin 2 ابعادی به اندازه 225 در 98 در 17 میلی‌متر دارد و وزنی حدود 420 گرم دارد. شرکت AYN اعلام کرده است که در این دستگاه از یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند استفاده شده است تا حرارت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 به خوبی تخلیه شود.

کنسول گیمینگ AYN Odin 2

نسخه استاندارد این کنسول با قیمت 299 دلار به بازار عرضه شده و نسخه پیشرفته‌تر آن با هزینه 499 دلار در دسترس قرار گرفته است.

این کنسول در رنگ‌های متنوع از جمله مشکی، سفید، طوسی، آبی و بنفش با ظرفیت‌های مختلف حافظه RAM و حافظه داخلی عرضه می‌شود. این ظرفیت‌ها شامل 8 یا 12 یا 16 گیگابایت حافظه RAM و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی می‌شوند. انتظار می‌رود که این کنسول تا دو روز آینده به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!