شایعات بازی Assassin’s Creed Codename Red

به تازگی شایعاتی درباره بازی آینده سری آساسینز کرید با نام Assassin’s Creed Codename Red منتشر شده است.
بازی Assassin’s Creed Codename Red

تام هندرسون در مقاله‌ای جدید منتشر شده در اینسایدر گیمینگ اطلاعات بیشتری در مورد بازی “Assassin’s Creed Codename Red” را به طرفداران ارائه داد.

تا کمتر از یک ماه دیگر، بازی Assassin’s Creed Mirage برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. این بازی به عنوان یک تجربه متمرکزتر و کوچک‌تر از اساسینز کرید معرفی شده است، اما شرکت یوبیسافت در حال توسعه نسخه نقش‌آفرینی جهان‌باز بعدی از مجموعه نیز می‌باشد. بازی Assassin’s Creed Codename Red در نهایت این مجموعه را به دوران فئودال ژاپن خواهد برد. مقاله تام هندرسون در اینسایدر گیمینگ به جزئیات بیشتری از این بازی پرداخته است.

بازی Assassin’s Creed Codename Red

جزئیات بازی Assassin’s Creed Codename Red

تام هندرسون در ابتدای مقاله اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Codename Red دارای دو شخصیت قابل تجربه است: یک مرد سامورایی با ریشه‌های آفریقایی و یک زن شینوبی (یعنی یک نینجا یا مبارز مخفی در دوران ژاپن فئودال). به طور واضح، هر دو کاراکتر دارای مجموعه‌های توانایی‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فردی برای مبارزه می‌باشند.

جالب است که تام هندرسون ادعا می‌کند بازی Assassin’s Creed Codename Red برخی از مکانیک‌های مخفی‌کاری مشهور از سری بازی‌های Splinter Cell توسط شرکت یوبیسافت را بهره‌برداری می‌کند. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند از سایه‌ها بهره‌برداری کنند تا از دید دشمنان پنهان بمانند یا مشعل‌ها را به منظور مخفی‌کاری موثرتر خاموش کنند. در مقاله خود، هندرسون به این مسئله اشاره کرده که گیمرها در طول بازی قادرند اجساد دشمنان را مخفی کنند.

ظاهراً در بازی AC Codename Red، محیط‌ها تخریب‌پذیر خواهند بود، اگرچه میزان تخریب‌پذیری به‌طور دقیق مشخص نشده است. بازیکنان از ابزارهای مختلفی برای شکستن اشیاء قابل شکستن در دنیای واقعی می‌توانند بهره‌برداری کنند.

تام هندرسون ادعا کرده است که بازی Assassin’s Creed Codename Red به‌طور کامل قابل تجربه است از ابتدا تا انتها. این بازی برنامه‌ریزی شده است تا در تعطیلات سال 2024 منتشر شود و شرکت یوبیسافت قرار است در اوایل سال آینده جزئیات بیشتری از این عنوان نقش‌آفرینی را منتشر کند. البته تا کنون هیچ یک از این موارد تأیید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!