نسخه جدید پلی استیشن 5 رونمایی شد

سونی از نسخه‌های کوچک‌تر یا اسلیم کنسول پلی استیشن 5 خود رونمایی کرد.
پلی استیشن 5 اسلیم

سونی اعلام کرده است که در ماه نوامبر امسال نسخه‌های کوچک‌تر یا اسلیم از کنسول پلی استیشن 5 خود (شامل هر دو مدل دیسک‌خور و دیجیتال) را به بازار عرضه خواهد کرد. این نسخه‌ها با یک درایو قابل جداشدن همراه خواهند بود.

به گفته وبلاگ پلی استیشن، این نسخه‌های جدید کنسول با ابعاد کوچکتری در مقایسه با مدل قبلی عرضه می‌شوند. ابعاد کنسول جدید نسبت به مدل قبلی 30 درصد کمتر است و وزن نسخه‌های استاندارد و دیجیتال به ترتیب 18 و 24 درصد کاهش یافته است. نکته جالب دیگر، بخش بالایی کنسول دارای طرحی براق و بخش پایینی دارای طرحی مات است.

پلی استیشن 5 اسلیم

قیمت نسخه اسلیم پلی استیشن 5

نسخه استاندارد این طراحی جدید از کنسول پلی استیشن 5 دارای یک درایو دیسک بلو-ری Ultra HD است که در گوشه پایین سمت چپ دستگاه قرار دارد. همچنین برای نسخه دیجیتال نیز می‌توان از این درایو دیسک به‌صورت جداگانه با قیمت 79.99 دلار می‌توان آن را خریداری کرد.

علاوه بر این، سونی یک پایه عمودی نیز برای پلی استیشن 5 جدید ارائه کرده که با قیمت 29.99 دلار قابل تهیه است و در شرایطی مفید است که بخواهید کنسول خود را به‌صورت عمودی روی میز قرار دهید.

پلی استیشن 5 اسلیم

نسخه دارای دیسک پلی استیشن 5 جدید با قیمت 499.99 دلار به بازار عرضه می‌شود، همچنین نسخه دیجیتال بدون درایو نیز با قیمت 499.99 دلار در دسترس خواهد بود. تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است، اما سونی قصد دارد این نسخه‌ها را در ماه نوامبر به مشتریان ارائه دهد. باید توجه داشت که پس از تمام شدن موجودی مدل فعلی پلی استیشن 5، این نسخه جدید تنها گزینه‌ای خواهد بود که در بازار موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!