معرفی پروژکتور Freestyle 2 سامسونگ

سامسونگ به تازگی از پروژکتور گیمینگ خود با نام Freestyle 2 رونمایی کرده است.
پروژکتور گیمینگ Freestyle 2 سامسونگ

پس از گذشت دو سال، سامسونگ نسل دوم پروژکتور Freestyle را با قابلیت اجرای بازی‌های آنلاین به بازار عرضه کرده است. با اتصال این پروژکتور به اینترنت، شما می‌توانید از سرویس‌هایی مانند Xbox Game Pass برای تجربه بازی‌های مورد علاقه خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات و قابلیت‌های این محصول، می‌توانید به شهر سخت افزار مراجعه کنید.

پروژکتور جدید سامسونگ با نام Freestyle Gen 2 عرضه شده است و دارای امکاناتی برای اجرای بازی‌های آنلاین می‌باشد. این پروژکتور از پلتفرم‌های گیمینگ آنلاین مانند Xbox Game Pass، Nvidia GeForce NOW، Amazon Luna، Utomik، Antstream Arcade و Blacknut game پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور گیمینگ Freestyle 2 سامسونگ

مشخصات پروژکتور گیمینگ Freestyle 2 سامسونگ

پروژکتور Freestyle 2 از کنترلرهای بلوتوثی مختلف پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. همراه با این دستگاه، ریموت SolarCell سامسونگ عرضه شده است که باتری خود را با استفاده از نور خورشید شارژ می‌کند.

طبق گزارش gsmarena، این پروژکتور قادر است تصویری با اندازه بین 30 تا 100 اینچ و وضوح 1080p را نمایش دهد. فرمت HDR10 نیز توسط Freestyle 2 پشتیبانی می‌شود و نسبت کنتراست آن 1 به 100000 است. بلندگوهای 5 واتی این پروژکتور قادر به پخش صدای فراگیر 360 درجه هستند. با استفاده از فناوری Edge Blending، امکان ترکیب تصاویر دو پروژکتور Freestyle 2 با یکدیگر و ایجاد تصویر با ابعاد بزرگتر و روشنایی بیشتر وجود دارد.

طراحی پروژکتور Freestyle 2 به شکل دایره‌ای است و قادر به نمایش تصاویر بر روی سطوح مختلفی مانند دیوار، میز یا سقف است. جالب اینجاست که دستگاه به طور خودکار خروجی محتوا را تنظیم می‌کند و نیازی به تنظیم دستی آن نیست.

پروژکتور گیمینگ Freestyle 2 سامسونگ

استفاده از سیستم عامل Tizen که در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌شود، این امکان را به پروژکتور Freestyle می‌دهد تا برای استفاده از سرویس‌های استریم مانند دیزنی پلاس و نتفلیکس قابل استفاده باشد. این پروژکتور دارای سه لیزر داخلی است و قابلیت جایگزینی تلویزیون هوشمند را دارا می‌باشد.

همچنین، می‌توان پروژکتور را با استفاده از دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ کنترل کرد. در بدنه این دستگاه یک درگاه Micro HDMI و یک درگاه USB-C نیز وجود دارد. قیمت پیش‌خرید پروژکتور Freestyle 2 در وب‌سایت سامسونگ 800 دلار است و انتظار می‌رود این محصول از تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) در دسترس گیمرها قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!