اضافه شدن نام کاربری به برنامه واتساپ

شایعاتی در خصوص افزوده شدن نام کاربری به واتساپ از سوی یک منبع خبری به گوش میرسد که اگر این خبر درست باشد میتواند تحول بزرگی در واتساپ باشد.
نام کاربری در واتساپ

اضافه شدن نام کاربری به واتساپ

این روزها واتساپ در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید به نرم‌افزار اندروید خود است. این بار، شایعات حاکی از آن است که واتساپ در حال کار بر روی افزودن نام کاربری به نرم‌افزار اندروید خود است.

این اطلاعات که از منبع معتبر خبری WABetaInfo به دست آمده است، در فایل‌های بتای جدید نسخه اندرویدی واتساپ بررسی کرده و کشف کرده است که به‌روزرسانی در منوی تنظیمات در صفحه پروفایل حساب اعمال خواهد شد. به نظر می‌رسد که با لمس آیکون مداد و وارد کردن یک نام، قادر خواهید بود نام کاربری منحصر به فردی برای خود انتخاب کنید. WABetaInfo همچنین تایید کرده است که “گفتگوهایی که از طریق نام کاربری آغاز می‌شوند، همچنان توسط رمزگذاری End-to-End محافظت می‌شوند.”

اخبار واتساپ

در حال حاضر درباره این ویژگی بسیار اطلاعات کمی موجود است اما چیزی که میتوان به طور قاطع گفت این است که واتساپ هنوز در حال توسعه است. با اعمال این ویژگی ها در آپدیت بعدی واتساپ، به جای داشتن یک شماره تلفن که همه کاربران آن را ببیند، می‌توانید آن را با یک نام کاربری مخفی کنید. علاوه بر این، این ویژگی می‌تواند پیدا کردن دیگر افراد را آسان‌تر کند. این ویژگی در یک گروه واتساپی که می‌تواند شامل بیش از ۱,۰۰۰ عضو باشد، بسیار مفید خواهد بود.

اما در حال حاضر، این ویژگی به طور رسمی قطعی نشده است و صرفا احتمال است. باید صبر کنیم تا نسخه بتای پایدارتری از این ویژگی را منتشر شود تا متوجه صحت این خبر شویم. به هر حال، این ویژگی قطعاً چیزی است که کاربران واتساپ از خیلی وقت پیش منتظر آن بوده اند.

اخبار واتساپ

آخرین نسخه بتا از طریق برنامه گوگل پلی قابل دانلود است. اگرچه شما قادر به ایجاد یک نام کاربری منحصر به فرد نخواهید بود، اما می‌توانید منوی تنظیمات جدید را بررسی کنید. رابط کاربری از نو طراحی شده است تا روشن تر و ساده تر باشد. ما نمی‌دانیم که آیا نام کاربری واتساپ به نرم‌افزار iOS هم خواهد رسید یا خیر. با این حال، متا در تأمین اینکه هر دو سیستم عامل موبایلی به به‌روزرسانی یکسان دسترسی داشته باشند بسیار موفق بوده است، حتی اگر برخی اوقات با تاخیر همراه بوده باشد.

در ماه گذشته، به‌روزرسانی‌های حریم خصوصی یکی از محورهای اصلی تمرکز واتساپ بود. در اوایل ماه می، متا اعلام کرد که در همکاری با Truecaller، قصد دارد تماس‌های اسپم را از دسترس کاربران در پلتفرم ارتباطات خود جلوگیری کند. برای کنترل شخصی بیشتر، این شرکت همچنین به تازگی قابلیت قفل چت را راه‌اندازی کرده است تا گفتگوهای شما محافظت شود.

با اینحال باید تا زمان انتشار اپدیت رسمی واتساپ منتظر بمانیم تا متوجه شویم چه تغییراتی در این برنامه پیام رسان محبوب رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!