مد جدید بازی Titanfall 2

اخیرا یک مد جدید و مرموز به بازی Titanfall 2 اضافه شده است.
بازی Titanfall 2

بازی Titanfall 2 یک بازی شوتر اول شخص بسیار محبوب بود، اما به دلیل سیاست‌های نادرست شرکت الکترونیک آرتز، موفقیت بزرگی نداشت. اما چند روز پیش، استودیو Respawn Entertainment یک به‌روزرسانی جدید برای این بازی منتشر کرد که بخش چندنفره آن را به شدت ارتقا داد. این به‌روزرسانی شامل محتوای جدیدی نیز بود و طرفداران با تعجب از اضافه شدن یک حالت کاملاً جدید به بازی خبردار شدند.

از طرفی، استودیو اطلاعات کمی در مورد این مد جدید ارائه داده و نام آن را نیز فاش نکرده است. جمله “موشک‌های شما خورشید را محو خواهند کرد” به نظر می‌آید که به فیلم 300 اشاره دارد که در آن یک جنگجو پیشگویی می‌کند که “تیرهای بسیار زیاد کمانداران خورشید را محو خواهند کرد”. همچنین، در تصویر مرتبط، تنها سه علامت سوال “???” به جای نام این مد دیده می‌شود.

بازی Titanfall 2

مد جدید اضافه شده به بازی Titanfall 2

آیا این سه علامت سوال به احتمال ساخت Titanfall 3 اشاره دارد؟ به طور معتبر می‌دانیم که استودیو Respawn Entertainment پروژه ساخت Titanfall 3 را آغاز کرده بود، اما به دلیل موفقیت بازی Apex Legends، توسعه آن متوقف شد. این به‌روزرسانی ممکن است نشان دهد که الکترونیک آرتز به تازگی اجازه توسعه Titanfall 3 را داده باشد، یا حداقل یک مد جدید برای بازی Titanfall 2 در دست است.

باید توجه داشت که Titanfall 2 به دلیل انتشار در زمانی که بازی‌های Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 به بازار آمدند، با مشکلات فروش مواجه شد. همچنین، استودیو Respawn Entertainment در حال حاضر دو پروژه مرتبط با دنیای جنگ ستارگان را در دست دارد، یکی از آن‌ها یک بازی شوتر اول شخص و دیگری در ژانر استراتژیک است. این تحولات ممکن است به نشانه انعطاف و تغییر در رویه شرکت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!