حجم بازی Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد

اخیرا حجم بازی Marvel’s Spider-Man 2 از روی کنسول پلی استیشن 5 طرح اسپایدرمن، مشخص شده است.
حجم بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 از استودیو Insomniac Games یکی از برجسته‌ترین عناوین سال 2023 به‌شمار می‌آید و توانسته است توجه بازیکنان بسیاری را به خود جلب کند. این بازی به عنوان دنباله بازی پرطرفدار Marvel’s Spider-Man منتشر شده و امکان کنترل دو شخصیت معروف، پیتر پارکر و مایلز مورالز، را به بازیکنان می‌دهد. شهر نیویورک نیز به طور تقریبی دو برابر اندازه‌اش در بازی اول گسترش یافته است، از جمله مناطقی مانند بروکلین، کوئینز و کُنی آیلند که برای کاوش در دسترس بازیکنان قرار دارند.

نسخه پیشین بازی برای کنسول پلی‌استیشن 5 به نام Marvel’s Spider-Man Remastered حدود 53.76 گیگابایت فضا را اشغال می‌کرد، بنابراین تفاوت حجمی نسبت به نسخه قبلی قابل توجه است. هنوز تأیید رسمی در مورد حجم نسخه نهایی بازی اعلام نشده است و باید منتظر اطلاعات بیشتری از استودیو Insomniac Games باشیم.

حجم بازی Marvel’s Spider-Man 2

فضای مورد نیاز بازی Marvel’s Spider-Man 2

طبیعی است که حجم مورد نیاز برای نصب بازی Marvel’s Spider-Man 2 افزایش یابد. یکی از کاربران توئیتر به نام SpiderManCD گزارش داده که پشت جعبه باندل محدود Marvel’s Spider-Man 2 برای کنسول پلی‌استیشن 5 نشان می‌دهد که این بازی حداقل به 98 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. این حجم احتمالاً شامل به‌روزرسانی‌ها و داده‌های اضافی نمی‌شود، بنابراین حجم نهایی بازی ممکن است حتی بیشتر از این مقدار باشد. باید منتظر تأیید رسمی از سوی استودیو Insomniac Games باشیم.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 مهر (20 اکتبر) منتشر خواهد شد و پی‌رید بازی در تاریخ 21 مهر (13 اکتبر) آغاز می‌شود. داستان این بازی 9 ماه پس از وقوع رخدادهای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اتفاق می‌افتد و پیتر و مایلز باید با شخصیت‌های شروری مانند ونوم، لیزارد و کریون مقابله کنند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 از حالت چندنفره کم کرده و به جای آن بر روی ارائه یک تجربه ماجراجویی تک‌نفره با تمرکز بر روی داستان حماسی تکی تمرکز خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!