نام بازی Assassin’s Creed Jade تایید شد

نسخه موبایل بازی آساسینز کرید به صورت رسمی با نام Assassin's Creed Jade تایید شد.
بازی Assassin's Creed Jade

در سال گذشته، شرکت یوبیسافت اقدام به رونمایی از بازی موبایل جدیدی در سری Assassin’s Creed با نام مستعار Jade نمود. از آن زمان تا به اکنون، این بازی اکشن و جهان باز موبایل به نام رسمی خود معرفی نشده بود، تااینکه اخیراً شرکت یوبیسافت و استودیو Level Infinite نام رسمی این بازی را اعلام کردند. به طور مورد انتظار، نام نهایی این بازی Assassin’s Creed Jade خواهد بود.

تریلر رسمی بازی Assassin’s Creed Jade

علاوه بر اعلام نام رسمی بازی، یوبیسافت تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده است. در این تریلر، جهان باز و گسترده چین باستان به تصویر کشیده شده و انواع سیستم‌های گیم‌پلی از جمله پارکور، مبارزه با دشمنان و مخفی‌کاری را مشاهده می‌کنیم. علاوه بر این، صداپیشه شخصیت اصلی به عنوان راوی در تریلر حضور دارد و درباره تمایلات این قاتل مخفی برای رسیدن به عدالت و تحقق اعتقادهای شخصی اطلاعاتی ارائه می‌دهد.

بازی Assassin's Creed Jade

در اوایل این ماه، یوبیسافت یک بتای خصوصی برای بازی Assassin’s Creed Jade برگزار کرد و در حال حاضر تایید شده است که دومین بتای خصوصی این بازی برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق برگزاری این بتا مشخص نشده است، اما علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این تجربه ثبت‌نام کنند. بازی Assassin’s Creed Jade در حال توسعه برای پلتفرم‌های iOS و اندروید قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!