گام دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سوی هوش مصنوعی

به تازگی طبق اطلاعات منتشر شده دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سوی هوش مصنوعی گام برداشته است.
هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن رازقی اعلام کرد که توافق کرده است سه دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D.) در حوزه هوش مصنوعی در پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرش دهد. این دانشجویان پس از تایید پذیرش، باید با شرکت در آزمون مرکز سنجش آموزش پزشکی، برای شروع تحصیل به دانشگاه معرفی شوند.

او تاکید کرد که دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از نخستین دانشگاه‌های کشور، گامی مهم برداشته و با تشکیل گروه هوش مصنوعی در پزشکی، در حال آماده‌سازی برای تربیت نیروهای متخصص در این زمینه است.

هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد که در دنیای امروز، به کمک هوش مصنوعی، امکان افزایش بهره‌وری و ارتقاء خدمات بهبودی در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت ایجاد می‌شود. این تکنولوژی می‌تواند شرایطی را برای انسان ایجاد کند که خدمات بهتری را در راستای رفع نیازها و ارتقاء وضعیت زندگی ارائه دهد.

محسن رازقی با اشاره به تعیین مدیر برای این گروه و تلاش در زمینه ایجاد امکانات مناسب برای پذیرفته‌شدگان این رشته، امیدواری کرد که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه نیز بتواند به منشأ ارائه خدمات مناسب در حوزه سلامت تبدیل شود. وی همچنین مهلت نام‌نویسی، ویرایش فرم نام‌نویسی و تکمیل مدارک تا روز بیستم شهریور را اعلام کرده و اطلاعات مرتبط با شرایط و ضوابط شرکت در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir قابل دنبال کردن اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!