گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth حدود 100 ساعت است

با تایید کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، گیم پلی این بازی حدود 100 ساعت خواهد بود.
گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

مطابق تایید کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth، بازیکنان می‌توانند تا 100 ساعت از این بازی را تجربه کنند. در مصاحبه اخیر، نائوکی هاماگوچی، کارگردان این بازی، توضیح داد که این بازی اکشن و نقش‌آفرینی با زمان بازی حدود 100 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از محتوای بازی به گشت‌و‌گذار بازیکنان در دنیای این بازی و انجام مأموریت‌های جانبی اختصاص خواهد یافت.

پس از حضور شرکت Square Enix در رویداد اخیر State of Play توسط Sony، تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth اعلام شد. در این رویداد، کارگردان بازی توضیح داد که نسخه آینده این بازی بر اساس تجربیات مبتنی بر اکتشاف ساخته شده است تا بازیکنان را سرگرم کند و اجازه دهد تا مدتی از مسیر مأموریت‌های اصلی فاصله بگیرند.

گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

اظهارات کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth

هاماگوچی در مورد این بازی اظهار داشت: “با اینکه کمپین اصلی نسخه جدید Final Fantasy 7 Rebirth بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از نسخه اول خواهد بود، این بازی تجربه اکتشاف آزادانه را با داستان‌های فرعی جذاب، مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده، باس‌های قدرتمند و عناصر دیگر در سراسر جهان بازی ارائه می‌دهد. امیدواریم که بتوانید جزئیات فراوانی از این جهان را کشف کنید؛ زیرا حدود 100 ساعت ماجراجویی در انتظار شماست.” علاوه بر این، بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای عرضه در تاریخ 10 اسفند 1402 (29 فوریه 2024) بر روی پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!