بن شدن چیتر ها از Call of Duty

بازی محبوب Call of Duty به تازگی حدود 14 هزار نفر از بازیکنان چیتر خود را بن کرده است.
چیتر های بازی Call of Duty

بن شدن چیتر ها از Call of Duty

قانون شکنی و تقلب همیشه مشکلاتی برای بازی های چند نفره Call of Duty بوده است. برای ایجاد تعادل در بازی و مبارزه فعال با این مشکلات، شرکت Activision در سال 2021 سیستم ضد تقلب Ricochet را عرضه کرد که نه تنها به تقلب کنندگان بلکه به توسعه دهندگان موتورهای تقلبی که تجربه بازی را تحت تاثیر قرار می دهند، هم نشان می دهد. در طول هفته گذشته، تیم Call of Duty اعلام کرد که یک موج جدید از محرومیت ها به سمت بازیکنان چیتر مورد هدف قرار داده شده است که امیدواری های طرفداران را برای داشتن بازی منصفانه بیشتر کرده است.

در روز جمعه، حساب کاربری رسمی بازی Call of Duty، موج جدیدی از محرومیت حساب بازیکنان را اعلام کرد که به بازیکنانی که از هک، تقلب و چیت استفاده می کردند، اشاره شده بود. طبق این اعلام، بیش از 14 هزار حساب با موفقیت در ۲۴ ساعت اخیر بن شده بودند. بررسی های آنلاین پس از این محرومیت نشان می دهد که این موج به طور موثری مفید واقع شده است.

در طی 24 ساعت گذشته، شناسایی های جدیدی که به طور مستقیم به توسعه دهندگان تقلب در منبع آنها هدفمند شده بود، منجر به بیش از 14 هزار محرومیت حساب کاربری در بازی های Modern Warfare II و Warzone به دلیل تقلب و چیت شد.

چیتر های بازی Call of Duty

مقابله Call of Duty با چیتر ها

سیستم ضد تقلب Ricochet به طور مکرر از رویکردی منحصر به فرد، اما بسیار موثر استفاده می کند تا بازیکنانی که از چیت استفاده می کنند شناسایی و متوقف کند. به جای قطع ارتباطات و حذف حساب ها به صورت فوری پس از شناسایی، این سیستم با تدابیری طراحی شده برای از بین بردن هرگونه مزیت ناعادلانه، با تقلب کنندگان درگیر می شود.

استراتژی های اخیر شامل سپر هایی هستند که خروجی چیت بازیکن را نابود می کنند، بازیکنان عادی را به فرد متقلب نشان نمیدهد و حتی باعث آزار و اذیت چیتر می شود و آنها را به چیزی بیشتر از یک قربانی آسان برای بازیکنانی که قصد ترور کردن آنها را داشتند، تبدیل می کند.

چیتر های بازی Call of Duty

امکانات نوآورانه “هالوسیناسیون” نیز به تازگی به سیستم ضد تقلب Ricochet اضافه شده است که با استفاده از اهداف جعلی، تقلب کنندگان را حواس پرت می کند و در عین حال داده ها را جمع آوری می کند. طبق گفته شرکت Activision، هالوسیناسیون شخصیت های جعلی با پرچم ویژه را در سراسر بازی قرار می دهد که تنها برای تقلب کنندگانی که توسط سیستم Ricochet شناسایی شده اند قابل مشاهده هستند. این ویژگی، به توسعه دهندگان امکان می دهد که شخصیت های جعلی را به عنوان یک ردیابی کننده برای تشخیص بازیکنان مشکوک و یک وسیله پیشگیری برای تقلب کنندگان شناسایی شده استفاده کنند.

این سیستم نیز به سمت تقلب های سخت افزاری هم گسترش پیدا کرده است. در ابتدای امسال، تیم Call of Duty اعلام کرد که تشخیص سخت افزار های شخص ثالث را در سیستم Ricochet قرار داده است و به کاربرانی که از دستگاه های مبتنی بر سخت افزار مانند Cronus ZEN و XIM استفاده می کنند، هدفمند شده است.

اگرچه بسیاری از این تدابیر به نظر ممکن است مانند تکفیر بازیکنان باشد، اما این امکان را به تیم های توسعه Call of Duty و Ricochet می دهد که اطلاعات بی نظیری را جمع آوری کنند و آنها را برای تحلیل و توسعه سیستم های ضد تقلب در آینده به کار بگیرند، در حالی که از استفاده از موتورهای تقلب جلوگیری می کنند. این جریان پایدار از داده ها جهت بهبود تدابیر ضد تقلب در برابر آسیب پذیری های موجود کمک می کند و از مزیت ناعادلانه ای که تقلب کنندگان برای مدت طولانی برخورده اند، کم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!