مانیتور گیمینگ Alienware عرضه شد

به تازگی Alienware سریعترین مانیتور گیمینگ جهان را عرضه کرده است.
مانیتور گیمینگ Alienware

اخیراً Alienware مانیتور گیمینگ 24 اینچی به نام AW2524HF را معرفی کرده است. این مانیتور گیمینگ از سریع‌ترین نمایشگرهای IPS جهان شناخته شده است و نرخ تازه‌سازی پنل آن به 500 هرتز ارتقا یافته است.

مانیتور گیمینگ Alienware با لقب “سریع‌ترین نمایشگر IPS جهان” شناخته می‌شود. این مانیتور از یک پنل IPS با اندازه 24.5 اینچ استفاده می‌کند و وضوح آن به 1920 در 1080 پیکسل می‌رسد.

مشخصات مانیتور گیمینگ Alienware

نمایشگر گیمینگ Alienware دارای نرخ تازه‌سازی 500 هرتز است و از فناوری‌های AMD FreeSync Premium و VESA AdaptiveSync پشتیبانی می‌کند، تا تاخیر کمتری در اجرای بازی‌ها برای گیمرها به وجود آید. همچنین، این مانیتور قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR10 را نیز دارا می‌باشد.

مانیتور گیمینگ Alienware

Alienware که محصول جدید خود را با توانایی پوشش 99 درصد از فضای رنگی sRGB معرفی کرده است. همچنین، از استاندارد VESA DisplayHDR 400 بهره‌برداری می‌نماید و با استفاده از استاندارد TUV (کاهش نور آبی)، فشار کمتری را به چشمان وارد می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب دیگر این مانیتور، وجود پایه‌ی هدست کشویی در سمت چپ قاب آن است.

با توجه به اظهارات Wccftech ، نمایشگر AW2524HF از زاویه دید 178 درجه در دو جهت عمودی و افقی برخوردار است تا گیمرها بتوانند از هر زاویه‌ای به این مانیتور نگاه کنند. این مانیتور همچنین دارای دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه DisplayPort 1.4 و چهار درگاه USB-A 3.2 به همراه یک درگاه USB-B 3.2 و یک جک صدای 3.5 میلی‌متری می‌باشد.

البته باید توجه داشت که نرخ نوسازی 500 هرتز تنها با اورکلاک از طریق اتصال DisplayPort قابل دسترسی است و نرخ نوسازی پیش‌فرض این مانیتور را به 480 هرتز محدود می‌کند. همچنین در صورت استفاده از اتصال HDMI نرخ نوسازی به 240 هرتز کاهش می‌یابد. مانیتور جدید Alienware از تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در سراسر جهان با قیمت 649.99 دلار برای گیمرها عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!