گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 3 معرفی شد

اخیرا شیائومی از جدید ترین گوشی هوشمند تاشو خود با نام Mix Fold 3 رونمایی کرده است.
گوشی تاشو Mix Fold 3 شیائومی

به تازگی، شیائومی یک رویداد برگزار کرد که در آن محصولات جدید خود را معرفی کرد. این شرکت فناوری چینی از دستبند هوشمند Smart Band 8 Pro ، تبلت‌های Xiaomi Pad 6 و در پایان گوشی‌های تاشو Mix Fold 3 را به جمع آورد.

همانطور که در روزهای اخیر اعلام شده بود، گوشی تاشو Mix Fold 3 با هدف رقابت با سایر گوشی‌های تاشو در بازار، به ویژه گوشی‌های تاشو سامسونگ، معرفی شد. این گوشی با نسخه اورکلاک شده از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy تجهیز شده است.

همچنین، در کنار این پردازنده قوی، گوشی Mix Fold 3 با 16 گیگابایت حافظه RAM نوع LPDDR5x و گزینه‌های حافظه داخلی 512 گیگابایت یا 1 ترابایت با فناوری ذخیره‌سازی UFS 4.0 به اختیار کاربران خواهد بود.

گوشی تاشو Mix Fold 3 شیائومی

صفحه نمایش AMOLED گوشی Mix Fold 3

گوشی تاشو شیائومی MIX Fold 3 با یک صفحه‌نمایش تاشو به سایز 8.02 اینچ، فناوری AMOLED و وضوح 2K همراه با نرخ نوسازی 120 هرتز، مجهز شده است. همچنین، نمایشگر خارجی با ابعاد 6.5 اینچ از پنل AMOLED با وضوح FullHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد.

این گوشی جدید شیائومی به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 13 بهره می‌برد و در بخش پشتی، دارای چهار لنز مختلف است. دوربین اصلی این دستگاه دارای وضوح 50 مگاپیکسل و از سنسور Sony MX800 برخوردار است.به علاوه، شیائومی میکس فولد 3 دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپی و یک دوربین اولترا واید نیز است.

گوشی تاشو Mix Fold 3 شیائومی

همچنین، این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر ساعت است که انرژی گوشی را تأمین می‌کند و با استفاده از آداپتور 67 واتی قابل شارژ می‌باشد. طبق اعلام مقام‌های شیائومی، این گوشی تاشو همچنین از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه، نسخه ویژه این گوشی نیز با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک در دسترس قرار خواهد گرفت. فیبر سرامیک به طور قابل ملاحظه‌ای سبک‌تر و مقاوم‌تر از شیشه است، که این مورد نیز مزیتی برای این مدل ایجاد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!