معرفی هوش مصنوعی برای طراحی دکوراسیون

کالو یک سایت برای طراحی فضای خانه و دفتر کار است که از هوش مصنوعی خود یعنی CollovGPT 2.0 بهره مند است.
طراحی فضای خانه با هوش مصنوعی

معرفی هوش مصنوعی برای طراحی دکوراسیون

Collov GPT یک ابزار هوش مصنوعی برای طراحی فضای خانه و دفتر کار است که به توانمند سازی کاربران برای آزاد کردن خلاقیت و دست یافتن به اهداف طراحی خود اختصاص دارد. ابزارهای نوآورانه این شرکت به منظور ساده سازی فرآیند طراحی و ارائه منابع مورد نیاز کاربران برای زنده کردن دیدگاه‌های خود طراحی شده‌اند.

کالو، ارائه‌دهنده آنلاین راه‌حل‌های طراحی، نسخه به‌روزرسانی‌شده CollovGPT 2.0 را راه‌اندازی کرده است که یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است و کاربران را قادر می‌سازد تا سبک‌های مختلف طراحی را تست کنند و یک راه حل یک پارچه برای خرید مبلمان ارائه دهند.CollovGPT 2.0  بر اساس فن‌آوری پایدار پخش (Stable Diffusion) و شبکه‌های عصبی گرافیکی (GNN) ساخته شده است که به کاربران تجربه‌ای بی‌نقص و آسان در استفاده ارائه می‌دهد، زمان صرفه‌جویی در رندرینگ به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد و در عین حال فرآیند طراحی با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کند.

نحوه عملکرد هوش مصنوعی Collov GPT بدین گونه میباشد که از فضای مدنظر یک عکس مناسب تهیه میکنیم و آن را به هوش مصنوعی میدهیم و توضیحات لازم را مینویسیم؛ در نهایت پس از چند ثانیه، هوش مصنوعی دکوراسیون مدنظر ما را تحویل میدهد.

طراحی فضای خانه با هوش مصنوعی

Collov GPT سه ویژگی کلیدی دارد که آن را به یک عامل تغییر بازی در صنعت طراحی داخلی تبدیل می‌کند:

  • مدل طراحی: کاربران می‌توانند مولد سبک طراحی خود را در تنها 20 ثانیه و بدون هزینه‌ای شخصی سازی کنند، که به آن‌ها توانایی ایجاد و به اشتراک گذاری مدل‌های خود با دیگران را می‌دهد.
  • طراحی با هوش مصنوعی: با یک کلیک ساده، کاربران می‌توانند طراحی دکوراسیون داخلی خود را در تنها پنج ثانیه تکمیل کنند. CollovGPT 2.0 حالت حفظ ساختار (structure-preserved) را اضافه می‌کند که تعادل بین حفظ ساختار و ابعاد مبلمان را بهبود می‌بخشد. CollovGPT تصاویری را تولید می‌کند که از شناسایی هوش مصنوعی مبلمان نیز پشتیبانی می‌کند، که به کاربران کمک می‌کند به راحتی آیتم‌های مشابه پیدا کرده و از طریق پلتفرم کالو مبلمان را خریداری کنند.
  • طراحی با چت: کاربران به راحتی می‌توانند نیازمندی‌های طراحی خود را در متنی کوتاه توصیف کنند، تصاویر اتاق یا سبک را بارگذاری کنند و چت‌طراح طرح‌های زمان‌واقعی در سبک‌های مختلف را تولید کند، پیش‌نویس طراحی را اصلاح کند و لینک‌های خرید مبلمان مشابه در طراحی را فهرست کند.

شیاو زانگ، مدیرعامل کالو درباره این ابزار هوش مصنوعی میگوید: “کالو به استفاده از فناوری پیشرفته برای بازتعریف طراحی داخلی و تبدیل کردن آن به تجربه‌ای قابل دسترس برای همه متعهد است”. CollovGPT 2.0 نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ای است که به کاربران ابزارها و ویژگی‌های بیشتری برای ایجاد فضایی هم کاربردی و هم زیبایی‌شناسی می‌دهد.

CollovGPT 2.0 در حال حاضر در وبسایت رسمی کالو موجود است و کاربران می‌توانند از این ابزار به‌روزرسانی‌شده به صورت رایگان استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!