حجم پریلود Forza Motorsport مشخص شد

به تازگی طبق اعلام رسمی، حجم پریلود بازی Forza Motorsport مشخص شده است.
حجم پریلود Forza Motorsport

در سال 2023، صنعت بازی‌های ویدئویی همچنان با افتخار به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و بازی‌های مهمی در راه هستند. به علاوه، در ماه اکتبر انتظار می‌رود که سرعت عرضه بازی‌ها افزایش یابد. یکی از این بازی‌های منتظر شده، “Forza Motorsport”، هم اکنون قابل دانلود می‌باشد.

با توجه به تصویری که کاربر توییتر به نام JosephNv8 به اشتراک گذاشته، می‌توانید همین الان پریلود بازی Forza Motorsport را آغاز کنید. با توجه به حجم بالای این بازی، بهتر است ذخیره‌سازی خود را برای آماده‌سازی بهتر مدیریت کنید.

طبق گزارش Gamingbolt، حجم بازی Forza Motorsport برای ایکس باکس سری ایکس/اس، حدود 132 گیگابایت است.

حجم پریلود Forza Motorsport

گرافیک بازی Forza Motorsport

چندی پیش، میزان عملکرد گرافیکی در بازی Forza Motorsport برای ایکس باکس اعلام شد. حالت Performance با اجرای 4K/60 FPS، حالت Performance RT با رهگیری پرتو و 4K دینامیک (با توجه به شدت عمل) و 60 فریم بر ثانیه، و در نهایت حالت Visuals با 4K نِیتیو، رهگیری پرتو و 30 فریم بر ثانیه وجود دارد.

Forza Motorsport، که پس از بازی Starfield منتشر می‌شود، یکی از عناوین بزرگ و انحصاری ایکس باکس محسوب می‌شود و طرفداران مدت‌هاست منتظر تجربه آن هستند. اکنون باید منتظر ماه‌های آینده و عناوین جدید و انحصاری از مایکروسافت باشیم.

Forza Motorsport در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

ویژگی های SSD نسل 5

معرفی SSD های نسل 5

به تازگی SSD نسل 5 با عملکرد بیشتر و توانایی‌های جدیدی معرفی شده است. در این مقاله، به معرفی SSD نسل 5 و قابلیت‌ها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!