کاهش هزینه تعمیرات گوشی های آیفون 15 پرو

اپل هزینه تعمیر گلس پشتی شکسته شده آیفون 15 پرو را کاهش میدهد.
هزینه تعمیر آیفون 15 پرو

همانطور که در هفته گذشته اعلام شد، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارای یک طراحی داخلی قابل تعمیرتر هستند، با یک قاب بازطراحی شده که به جدا کردن آسان پنل عقبی شیشه‌ای دستگاه‌ها اجازه می‌دهد. این تغییر در ابتدا در آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در سال گذشته انجام شده بود و اکنون در مدل‌های پرو نیز ادامه پیدا کرده است.

هزینه تعمیرات آیفون 15 پرو

در زمان اعلام این تغییرات، گفته شد که پنل شیشه‌ای قابل جداشدن احتمالاً به کاهش قابل توجهی در هزینه‌های تعمیر آیفون 15 پرو با شیشه پشتی شکسته برای مشتریانی بدون پوشش AppleCare+ منجر خواهد شد و این اکنون تایید شده است. همانطور که توسط ایان زلبو به آن اشاره شده، شرکت اپل وب‌سایت خود در ایالات متحده را با هزینه‌های تعمیر آیفون 15 به‌روز کرده و اعلام کرده است که برای تعمیر آسیب شیشه پشتی آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس، هزینه‌هایی به مبلغ 169 دلار یا 199 دلار دریافت می‌کند. در مقایسه با این موارد، هزینه‌های مشابه برای آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرو مکس به ترتیب 499 دلار یا 549 دلار تعیین شده بود.

هزینه تعمیر آیفون 15 پرو

هزینه‌های پایین‌تر همچنین توسط وب‌سایت 9to5Mac گزارش شده است. برای مشتریانی که برای آیفون‌های خود AppleCare+ دارند، تعمیر شکستگی شیشه پشتی به مبلغ 29 دلار انجام می‌شود.

در ایالات متحده، هزینه تعویض باتری اپل برای همه چهار مدل آیفون 15 به مبلغ 99 دلار تعیین شده است که از مدل‌های آیفون 14 تغییر نکرده است. برای هزینه‌های تعمیر اضافی آیفون 15، مانند تعمیر دوربین پشتی یا آسیب‌های دیگر، به وب‌سایت اپل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!