اطلاعیه جدید صرافی کوینکس درباره برداشت ها

صرافی کوینکس اطلاعیه جدیدی در مورد زمان از سر گیری برداشت های کاربران منتشر کرده است.
اطلاعیه جدید صرافی کوینکس

صرافی کوینکس (CoinEx) در یک اعلان جدید اعلام کرده است که خدمات برداشت ارزهای دیجیتال را به تدریج باز می‌گرداند. این تصمیم پس از گزارش هک کیف پول‌های گرم صرافی و سرقت حدود 70 میلیون دلار از دارایی‌ها اتخاذ شده است. در توییتر، CoinEx به کاربران خود اطلاعاتی را ارائه داده است:

کوینکس ابتدا با هشداری در مورد ادعاهای کلاهبرداری پیرامون برداشت‌ها مواجه شده است و هرگونه ادعا چنینی را نادرست اعلام کرده و توصیه داده است که کاربران چنین پیام‌هایی را گزارش داده و با آنها ارتباط نگیرند.

سپس، CoinEx در مراحل بازسازی سیستم کیف پول خود به پیشرفت‌هایی اشاره کرده و اعلام کرده است که 50% از این بازسازی با موفقیت انجام شده است. آنها همچنین استراتژی خود را برای از سرگیری برداشت‌ها نهایی کرده و قرار است طی 7 روز کاری این خدمات را به تدریج ارائه دهند. اما قبل از فعال‌سازی برداشت‌ها، امنیت 100% دارایی‌های کاربران اولویت اصلی آنهاست.

اطلاعیه جدید صرافی کوینکس

جبران خسارت کاربران صرافی کوینکس

همچنین برای ارزهای دیجیتال با عرضه کم در بازار، استراتژی جبران خسارت را در دستور کار قرار داده و تعهد کرده که از ناراحتی کاربران آگاه است و اولویت اصلی آنها ارائه امنیت بالا برای کیف پول جدید است.

در پایان، کوینکس با تکرار شفافیت اعلام می‌کند که دارایی‌های کاربران به 100% امنیت دست نخورده تضمین شده و از هیچ گونه دستکاری اطلاعاتی یا سوءاستفاده‌ای جلوگیری می‌شود. CoinEx از حمایت کاربرانش سپاس‌گزاری می‌کند و از شفافیت در ارتباط با وضعیت خدمات خود پیروی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!