معرفی کنسول گیم دستی Legion Go

لنوو از اولین کنسول دستی خود با نام Legion Go و پردازنده AMD Ryzen 7040 رونمایی خواهد کرد.
کنسول گیم لنوو Legion Go

شرکت لنوو قصد دارد با معرفی اولین کنسول گیمینگ دستی خود، با نام Legion Go، وارد بازار کنسول‌های دستی شود. این کنسول، با استفاده از پردازنده AMD Ryzen 7040 Phoenix قدرتمند، قرار است به بازار عرضه شود.

تاکنون، جزئیات بیشتری در مورد این کنسول منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که برای اجرای سیستم عامل ویندوز 11 طراحی شده است. با توجه به اینکه این کنسول با پردازنده قدرتمندی مانند AMD Ryzen 7040 Phoenix مجهز شده است، انتظار می‌رود که قابلیت اجرای بازی‌های پردازش سنگین را داشته باشد.

با ورود لنوو به بازار کنسول‌های دستی، رقابت در این حوزه نیز شدیدتر خواهد شد. در حال حاضر، نام‌هایی مانند نینتندو، سونی و مایکروسافت در بازار کنسول‌های دستی حضور دارند و با معرفی این کنسول، لنوو قصد دارد بخشی از بازار را به خود اختصاص دهد.

کنسول گیم لنوو Legion Go

مشخصات کنسول گیمینگ Legion Go

کنسول دستی Legion Go از یک نمایشگر 8 اینچی بهره می‌برد که بزرگتر از رقبایی مانند ROG Ally از ASUS و Steam Deck از Valve است. اما استفاده از یک نمایشگر بزرگتر می‌تواند به مصرف انرژی بیشتری منجر شود. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که لنوو برای حل این مشکل چه راهکاری اندیشیده است.

استفاده از یک باتری بزرگتر، مشابه آنچه در کنسول AYANEO KUN دیده‌ایم، می‌تواند یک راه حل باشد. هنوز جزئیات مربوط به پردازنده AMD Ryzen 7040 Phoenix منتشر نشده است، اما استفاده از معماری Zen4، قابلیت اجرای بازی‌های پردازش سنگین را روی این کنسول بهبود خواهد بخشید.

کنسول گیم لنوو Legion Go

قبل از این، لنوو در سال 2021 میلادی، از عرضه کنسول دستی اندرویدی به نام Legion Play خبر داده بود، اما این کنسول هیچ وقت به بازار عرضه نشد. Legion Play از یک نمایشگر 7 اینچی با وضوح FHD، کنترلرهای داخلی، بلندگوهای دوگانه و باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!