تصویر و اطلاعات گوشی گلکسی S23 FE لو رفت

اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی S23 FE منتشر شده است و بنظر میرسد این گوشی بزودی وارد بازار خواهد شد.
مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE

تصویر و اطلاعات گوشی گلکسی S23 FE لو رفت

اخیراً یکی از مدیران شرکت سامسونگ اعلام کرد که نسل جدید گوشی‌های فن‌آوری ادیشن در حال آماده‌سازی است و به نظر می‌رسد عرضه گوشی گلکسی S23 FE به زودی انجام خواهد شد. اطلاعات جدیدی درباره مشخصات این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است و به تازگی تصویر واقعی آن در اینترنت رونمایی شده است.

گوشی گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-S711U به تازگی در پایگاه داده Wireless Power Consortium ثبت شده و به همراه تصویر، برخی از مشخصات آن نیز در بیرون درز کرده است.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE

با توجه به گزارش‌های منتشر شده از phonearena ، به نظر می‌رسد گوشی گلکسی S23 FE شامل فناوری شارژ بی‌سیم با سرعت 4.4 وات خواهد بود، که این سرعت در مقایسه با سایر گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، کمتر است. اطلاعات جدید نیز نشان می‌دهد که این گوشی در پایگاه داده Wireless Power Consortium با شماره مدل SM-S711U رویت شده است و به‌زودی احتمالاً معرفی خواهد شد.

همچنین، جاستین هیوم، معاون سامسونگ در آفریقای جنوبی، درباره فاصله خالی بین دو گوشی A54 5G و سری S23 صحبت کرده است و گفته است که در حال حاضر یک شکاف قیمتی به اندازه سری FE موجود است و سامسونگ به زودی بیانیه‌ای در این زمینه خواهد داد.

گزارش‌ها نیز نشان می‌دهند که سامسونگ از تولید گوشی گلکسی S22 FE صرف نظر کرده است و به جای آن، گوشی گلکسی S23 FE را به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین، برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد، اما برخی دیگر از عرضه آن تا پایان سال جاری سخن می‌گویند.

گوشی گلکسی S23 FE به دو نسخه مجهز به تراشه Exynos 2200 و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد. همچنین، این گوشی دارای دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت و شارژ سریع 25 واتی است. در ضمن، دو نسخه حافظه با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایت و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایت برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!