شایعه قمیت 150 دلاری GTA 6

شایعاتی در رابطه با قیمت احتمالی بازی GTA 6 به گوش میرسد اما قیمت 150 دلاری واقعیت ندارد.
زمان عرضه بازی GTA 6

شايعات مختلف درباره قيمت بالا و نامعمولی بازی GTA 6 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و طرفداران به شکل‌های متنوعی به این گمانه‌زنی واکنش نشان داده‌اند.

آیا GTA 6 زمانی که در نهایت وارد بازار می‌شود، بیشتر از بازی‌های ویدیویی معمولی به قیمت خواهد رسید؟ هنوز هیچ کس به طور قاطع نمی‌داند، اما این موضوع باعث بحث‌های گسترده میان طرفداران شده است. قبلاً برای یک بازی جدید 59.99 دلار هزینه می‌شد، اما با ظهور نسل جدید کنسول‌ها، این مسئله تغییر کرده است و اکنون نسخه‌های استاندارد عناوین AAA با قیمت 69.99 دلار در دسترس قرار می‌گیرند.

با توجه به این وضعیت، هزاران گیمر اخیراً در مورد هزینه عنوان بعدی از Rockstar حدس و گمان می‌زنند. با توجه به هیاهوی بی‌سابقه‌ای که در مورد بازی بعدی GTA وجود دارد، هر شایعه یا اطلاعات کوچکی به شدت همه‌گیر می‌شود. این دقیقاً همان چیزی است که برای شایعه قیمت 150 دلاری بازی اتفاق افتاده است.

زمان عرضه بازی GTA 6

آیا GTA 6 واقعا 150 دلار خواهد بود؟

در حال حاضر، هیچ کس اطلاع دقیقی از قیمت GTA 6 ندارد. شایعات در مورد هزینه 150 دلاری بی‌اعتبار هستند. در اوایل سپتامبر 2023، بعد از اینکه گزارش‌هایی که در سال قبل به دست می‌رسیدند دوباره به اشتراک گذاشته شدند، گمانه‌زنی‌ها افزایش یافت؛ به ویژه زمانی که بودجه‌ای بین یک تا دو میلیارد دلار برای بازی مطرح شد.

با توجه به اینکه بودجه بازی دوباره در مرکز توجه قرار گرفت، صفحات هواداران در شبکه‌های اجتماعی شروع به گمان‌زنی در مورد افزایش قیمت ابتدایی بازی کردند تا توسعه‌دهنده به سرعت به سود برسد. با این حال، تا کنون، هیچ یک از این ادعاها تأیید نشده و صرفاً حدس و گمان هستند.

راکستار هنوز اطلاعاتی درباره هزینه ساخت GTA 6 منتشر نکرده و هیچ تحلیلگری آن را پیش بینی نکرده است. در هر صورت، بسیار بعید به نظر می‌رسد که GTA 6 با قیمتی بیشتر از 70 دلار منتشر شود و این امر به طور منطقی تایید نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!