موس طلایی Viper Mini Signature

شرکت ریزر به تازگی از موس Viper Mini Signature با روکش طلا رونمایی کرد.
موس روکش طلا Viper Mini Signature

شرکت ریزر به تازگی ماوس گیمینگ جدیدی با نام Viper Mini Signature معرفی کرده است که دارای بدنه‌ای از جنس طلا 24 عیار است. این محصول طراحی مدرن و جذابی داراست و از یک سبک طراحی نوآورانه بهره می‌برد. این سبک طراحی باعث شده تا بدنه ماوس Viper Mini Signature از فضای خالی نسبتاً زیادی تشکیل شود و وزن ماوس به شدت کاهش یابد.

علاوه بر این طراحی خاص، روکش طلای 24 عیار در تولید بدنه ماوس Viper Mini Signature به کار رفته است. مدیرعامل ریزر تصاویری از نسخه سفارشی ویژه‌ای از این ماوس را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و اعلام کرده که این نسخه لوکس تنها برای تعداد محدودی از مشتریان در دسترس خواهد بود. این انتظار می‌رود که قیمت این ماوس به دلیل استفاده از طلا 24 عیار بسیار بالا باشد.

موس طلایی Viper Mini Signature

با توجه به گزارش tomshardware، ماوس طلایی Viper Mini Signature در واقعیت به شدت شبیه به ماوس گیمینگ (سیمی) Razer Viper Mini باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شد. ریزر اعلام کرده که در این ماوس جدید خود از طراحی Honeycomb یا لانه زنبوری دوری کرده و بهبود‌هایی در استحکام و وزن ماوس اعمال کرده است.

در مورد اینکه آیا بدنه ماوس به صورت کامل از طلا است یا فقط دارای روکش طلا است، ریزر پاسخ دقیقی ارائه نداده است. مدیرعامل ریزر اعلام کرده که هنوز لیست قیمتی برای این محصول مشخص نشده است، اما با توجه به جلبندگی و خاصیت خارق‌العاده‌ای که دارد، مشتریان باید آماده باشند تا هزینه بسیار زیادی را برای خرید این ماوس پرداخت کنند.

موس طلایی Viper Mini Signature

مشخصات موس Viper Mini Signature

ماوس گیمینگ Viper Mini Signature از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره می‌برد، از جمله دانگل بی‌سیم HyperPolling Wireless که نرخ پولینگ را به 4000 هرتز ارتقاء می‌دهد. از طرفی، از سنسور نوری Razer Focus Pro 30K بهره‌گیری شده است که دقت و حساسیت بسیار بالایی ارائه می‌دهد.

این ماوس از کلیدهای Optical Mouse Switches Gen-3 استفاده می‌کند که عملکرد سریع و دقیقی دارند. همچنین با بهره‌گیری از یک باتری قدرتمند، می‌توانید تا 60 ساعت از این ماوس استفاده کنید و شارژ کامل آن را در 90 دقیقه انجام دهید.

ویژگی‌های دیگر این ماوس شامل حداکثر میزان حساسیت 30000 DPI، حداکثر سرعت 750 IPS، حداکثر شتاب 70 G، پنج کلید قابل برنامه‌ریزی و کابل شارژر Speedflex هستند. این ماوس با ترکیب این ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته، یک انتخاب عالی برای بازیکنان حرفه‌ای و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌باشد.

ویژگی های SSD نسل 5

معرفی SSD های نسل 5

به تازگی SSD نسل 5 با عملکرد بیشتر و توانایی‌های جدیدی معرفی شده است. در این مقاله، به معرفی SSD نسل 5 و قابلیت‌ها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!