مشخصات پلی استیشن 5 اسلیم

به تازگی اطلاعات و عکس هایی از پلی استیشن 5 اسلیم افشا شده است.
پلی استیشن 5 اسلیم

یک ماه گذشته، تصاویر نخستین نمونه‌های غیررسمی از کنسول پلی استیشن 5 اسلیم در فضای آنلاین منتشر شد. این مطلب بین گیمرها و علاقه‌مندان به دنیای کنسول‌های بازی به شدت پربازدید و مورد توجه قرار گرفت. هم‌اکنون، یک فردی اطلاعات بیشتری از این کنسول را منتشر کرده و تصاویری از فن‌های سیستم خنک‌کننده آن را به اشتراک گذاشته است. اگر این تصاویر واقعیت داشته باشند، به نظر می‌رسد که زمان معرفی رسمی این نسخه جدید از کنسول پلی استیشن 5 نزدیک شده است.

به نظر می‌رسد که نسخه اسلیم کنسول PlayStation 5 در حال نزدیک شدن به واقعیت است. چرا که تصاویری از فن‌های خنک‌کننده این نسخه، توسط یک فرد به عنوان افشاکننده اطلاعات در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است. چند روز قبل، کاربر با نام مستعار MTown0411 این تصاویر را منتشر کرد و آنها را با فن‌های مدل فعلی کنسول PlayStation 5 مقایسه نمود.

پلی استیشن 5 اسلیم

پلی‌استیشن 5اسلیم

با توجه به گزارش Wccftech، بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که اندازه فن‌های خنک‌کننده نسخه اسلیم کنسول PlayStation 5 با مدل فعلی چندان تفاوتی ندارد و احتمالاً این کنسول نسخه اسلیم تغییرات بزرگی در ابعاد نخواهد داشت. نکته جالب اینجاست که فن‌های خنک‌کننده کنسول، اگرچه معرفی نشده‌اند، اما اکنون قابل سفارش و خرید می‌باشند.

البته باید در نظر گرفت که تصاویر ارائه شده از فن‌های خنک‌کننده ممکن است جعلی باشند و ارتباطی با کنسول پلی استیشن 5 اسلیم نداشته باشند.

مشخصات پلی استیشن 5 اسلیم

با این حال، کاربری با نام مستعار BwE_Dev که ابتدا تصاویر این کنسول را به اشتراک گذاشته بود، این تصاویر را ریتوییت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که احتمال واقعیت تصاویر و اطلاعات مرتبط با کنسول PS 5 Slim وجود دارد.

همان‌طور که ذکر شد، به نظر می‌رسد که نسخه جدید پلی استیشن 5 قصد دارد که به عنوان یک نسخه بهبود یافته و جانشین مدل فعلی این دستگاه به بازار عرضه شود. این اطلاعات از طرف آقای تام هندرسون، یکی از افشاگران معتبر در صنعت بازی‌های ویدئویی، به اشتراک گذاشته شده است.

در حال حاضر، سونی هیچ اطلاعات رسمی و قابل اعتمادی درباره کنسول گیمینگ میان نسلی خود منتشر نکرده است. بنابراین، مشخص نیست که آیا انتظار نسخه اسلیم PS 5 باید داشته باشیم یا آیا سونی قصد دارد کنسولی قدرتمندتر با همان ابعاد را به بازار عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!