نسخه بعدی بازی Mass Effect

طبق اطلاعات و اخبار منتشر شده نسخه بعدی بازی Mass Effect جهان باز نخواهد بود.
بازی Mass Effect

جوزه کورد، نیاز به استفاده از یک ساختار خطی مشابه با نسخه‌های اولیه Mass Effect در بازی بعدی این مجموعه را اعلام کرده است.

استودیو BioWare در حال حاضر به توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf اختصاص داده است، اما بعد از انتشار این بازی نقش‌آفرینی فانتزی (که ممکن است تا اواخر سال 2024 منتشر شود)، به نسخه بعدی بازی Mass Effect، یک بازی علمی-تخیلی نقش‌آفرینی، توجه خواهد کرد. این بازی در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و اطلاعات دقیق بیشتری در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که برخی جزئیات مهم از آن فاش شده است.

خبرنگار رسانه Windows Central در پادکست Xbox Two به این نتیجه رسید که بازی بعدی Mass Effect احتمالاً از ساختار جهان‌باز معرفی‌شده در Mass Effect: Andromeda دست کم بخشی را کنار گذاشته و به جای آن از ساختار خطی‌تری که در سه نسخه اول مجموعه وجود داشت، استفاده خواهد کرد. این شایعه 100 درصد تایید شده نیست.

بازی Mass Effect

ساخت نسخه بعدی Mass Effect

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، نسخه بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. بنابراین امکان دارد که استودیو BioWare هنوز تصمیم‌گیری نهایی در مورد ساختار بازی اتخاذ نکرده باشد. با این حال، با توجه به نقدهایی که Mass Effect: Andromeda به دلیل ساختار جهان‌باز و دیگر عوامل دریافت کرد، قابل درک است که استودیو BioWare ممکن است تمایل داشته باشد به ریشه‌های کلاسیک مجموعه بازگردد.

تاکنون، جزئیات زیادی در مورد نسخه بعدی Mass Effect منتشر نشده است. اطلاعاتی که داریم این است که بازی از موتور آنریل انجین ۵ استفاده می‌کند و استودیو BioWare یک پوستر و تیزر مرموزی از بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

ویژگی های SSD نسل 5

معرفی SSD های نسل 5

به تازگی SSD نسل 5 با عملکرد بیشتر و توانایی‌های جدیدی معرفی شده است. در این مقاله، به معرفی SSD نسل 5 و قابلیت‌ها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!