افزایش فشار روی CPU در آپدیت جدید Cyberpunk 2077

آپدیت جدید بازی Cyberpunk 2077 باعث افزایش فشار روی CPU کامیپوتر میشود.
آپدیت جدید Cyberpunk 2077

به‌طور خلاصه، آپدیت 2.0 بازی Cyberpunk 2077 تا 90 درصد توان پردازش تراشه‌های 8 هسته‌ای را به خود اختصاص می‌دهد و این ممکن است باعث افزایش دمای پی سی  بیش از حد شود.

Update 2.0 به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 در انتظار عرضه عمومی در ادامه این ماه است. بر اساس توضیحات فیلیپ پیرسینسکی، برنامه‌نویس ارشد CDPR، این آپدیت منجر به افزایش فشار بر CPU و GPU سیستم خواهد شد. پیرسینسکی ادعا کرده که نسخه جدید CP2077 می‌تواند تا 90 درصد قدرت پردازشی پردازنده‌های هشت هسته‌ای مدرن را مصرف نماید و کاربران باید به وضعیت سیستم خنک‌کننده و احتمال افزایش دمای سیستم خود توجه داشته باشند.

این خبر اصلا غیرمنتظره نیست. بازی Cyberpunk 2077 V2.0 از تمام قابلیت‌های تکنولوژی Path tracing بهره می‌برد و به طور واضح تجربه گیم‌پلی را بهبود می‌بخشد. این منجر به افزایش نیاز به توان پردازشی CPU شده و گیمرها باید از توانایی سیستم خنک‌کننده پی‌سی خود اطمینان حاصل کنند تا از کرش بازی جلوگیری کنند.

آپدیت جدید Cyberpunk 2077

در زمان عرضه بازی The Last of Us Part I برای پی سی، همچنان توصیه می‌شد که کاربران از سیستم‌های پردازشی قوی استفاده کنند. این بازی به‌طور قابل توجهی نیاز به توان پردازشی CPU داشت و ممکن بود سیستم‌های ناپایدار با مشکلات کرش روبرو شوند. با این حال، تراشه‌های پرقدرت مانند AMD Ryzen 9 7950X3D و Intel i9 9900K هیچ مشکلی نداشته و نخواهند داشت.

تغییرات بازی Cyberpunk 2077

آپدیت Cyberpunk 2077 Update 2.0 به طور جدی بازی را تغییر داده و تغییرات عمده‌ای در هوش مصنوعی سیستم پلیس و Combat AI اعمال کرده است. همچنین بیش از 100 آیتم جدید، سایبرورها، و استایل‌های جدید را به بازی اضافه کرده و کوئست‌های داستانی جدید، رویدادهای پویا، و مراحل بیشتر را نیز در اختیار بازیکنان قرار داده است.

یکی از مهم‌ترین اضافات این آپدیت، پشتیبانی از فناوری NVIDIA DLSS 3.5 است. توسعه‌دهندگان CD Projekt RED همچنین تجربه رانندگی و تفاوت‌های مهارت بازیکنان در بازی را بهبود داده و توانایی‌های جدیدی را به درخت اسکیل بازی افزوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!