ویدیو گیم پلی بازی Forza Motorsport منتشر شد

به تازگی ویدیو گیم پلی رسمی بازی Forza Motorsport منتشر شده است.
گیم پلی بازی Forza Motorsport

استودیو ترن 10 تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport منتشر کرد که به معرفی مسیرهای مسابقه و امکانات تیونینگ این بازی می‌پردازد.

در اخبار تازه‌ترین بازی Forza Motorsport، استودیو Turn 10 ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی منتشر کرده است. این ویدیو به مدت 17 دقیقه برخی از مسابقات آغازین این بازی را به تصویر می‌کشد و بازیکنان می‌توانند در تاریخ 18 مهر 1402 (10 اکتبر 2023) منتظر تجربه‌ی آن باشند.

ویدیو جدیدی از نسخه پیش‌نمایش بازی Forza Motorsport منتشر شده است که نمایی از بخش‌های مختلف این بازی را ارائه می‌دهد. این ویدیو به معرفی مسیرهای مسابقه از جمله پیست Maple Valley در آمریکا، پیست Hakone در ژاپن و پیست Grand Oak Raceway می‌پردازد. همچنین، این ویدیو بخش‌های آغازین بازی را نیز نشان می‌دهد که شامل ایجاد کاراکتر و انتخاب اولیه اتومبیل می‌شود.

گیم پلی بازی Forza Motorsport را میتوانید از یوتیوب تماشا کنید.

گیم پلی بازی Forza Motorsport

جزئیات گیم پلی بازی Forza Motorsport

ویدیو گیم‌پلی Forza Motorsport نشان می‌دهد که چگونه برای آماده شدن به شروع مسابقه اقدام کرد. این ویدیو به مسائلی مانند تیونینگ اتومبیل، تغییر سیستم سوخت‌رسانی برای دستیابی به تعادل مناسب بین وزن و عملکرد، و تعویض انواع لاستیک‌ها می‌پردازد. Forza Motorsport شامل بیش از 500 اتومبیل مختلف است و حالت Builders Cup نیز در این بازی وجود دارد.

Forza Motorsport به‌عنوان یک ریبوت از مجموعه بازی‌های Forza Motorsport برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S و کامپیوتر عرضه شده است. این بازی شبیه‌ساز مسابقات خودرویی از روز اول عرضه در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد، و کاربران اشتراکی این سرویس می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه آن را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!