زمان عرضه رسمی پلی استیشن پورتال

زمان عرضه کنسول بازی پلی استیشن پورتال به صورت رسمی توسط شرکت سونی اعلام شد.
زمان عرضه پلی استیشن پورتال

شرکت سونی در بیانیه‌ جدید به تاریخ عرضه دستگاه پلی استیشن پورتال اشاره کرده است.

سونی چند هفته قبل دستگاه ریموت جدید خود برای کنسول پلی‌استیشن 5 را معرفی کرد. حال این دستگاه، با نام رسمی پلی‌استیشن پورتال، تاریخ انتشار دقیقی را اعلام کرده است. بنا به اعلام سونی، پلی‌استیشن پورتال به طور رسمی در تاریخ 24 آبان (15 نوامبر) امسال برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت. از این لحظه، افراد علاقه‌مند می‌توانند در کشورهای مختار نسبت به پیش‌سفارش این محصول جدید اقدام کنند. همچنین، پیش‌سفارش‌ها در خرده‌فروشی مناطق دیگر از تاریخ 7 مهر (29 سپتامبر) فعال خواهد شد.

زمان عرضه پلی استیشن پورتال

جزئیات کنسول بازی پلی استیشن پورتال

دستگاه پلی‌استیشن پورتال، به عنوان جدیدترین محصول شرکت سونی معرفی می‌شود که برای استریم گیم‌پلی پلی‌استیشن 5 از طریق شبکه Wi-Fi خانگی طراحی شده است. این دستگاه به طریق کارآمدی امکان تجربه بازی‌ها بدون نیاز به تلویزیون یا مانیتور را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، بازیکنان می‌توانند در زمانی که به تلویزیون یا نمایشگر اصلی دسترسی ندارند، از طریق صفحه نمایش LCD هشت اینچی پلی‌استیشن پورتال به تجربه بازی‌های خود ادامه دهند.

این دستگاه ریموت پلی، با قیمت 199.99 دلار در ایالات متحده و 199.99 پوند در بریتانیا عرضه می‌شود، که به عنوان یک وسیله جانبی نسبتاً گران برای پلی‌استیشن 5 در نظر گرفته می‌شود. این دستگاه تمامی ویژگی‌های دوال‌سنس را از جمله تریگرهای تطبیقی و بازخوردهای لمسی فراهم می‌کند، و بر اساس گزارش‌ها، عمر باتری آن با دوال‌سنس مشابه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!